Er jeg den eneste der synes....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Mutti2

.... at det er voldsomt uretfærdigt at vi ikke får mere tid med vores skønne børn??

Normalt står vi op omkring en halv time inden vi skal ud af døren. Så bliver hun afleveret i DP, og når jeg så henter hende er vi først hjemme omkrin 4 - 5 tiden. Det giver mig en 3 - 4 timer mere med hende

Jeg føler seriøst at jeg aldrig ser hende!!

Vi har nu i en periode stået op lidt over 5, således at vi har et par timer om morgenen. Og så starter vi med at danse vores røv i laser, både for at have det sjovt, men også for at starte dagen med en masse positiv energi

Men hold da op hvor ville jeg ønske jeg havde råd til at være hjemmegående mor. Jeg savner min datter!!!

Er jeg den eneste der har det sådan??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Ox.

Jeg er skrækslagen over at skulle begynde på job nu her, jeg står i butik, så er først hjemme tidligst kl 18.00 og hun skal afleveres om morgenen kl 7, så når kun at have 1 time max om morgenen og så højst 2 timer når jeg kommer hjem, og det gør mig allerede ked af det ..

Anmeld

26. januar 2010

mor_sabina

Milla-Victoria's mor skriver:

.... at det er voldsomt uretfærdigt at vi ikke får mere tid med vores skønne børn??

Normalt står vi op omkring en halv time inden vi skal ud af døren. Så bliver hun afleveret i DP, og når jeg så henter hende er vi først hjemme omkrin 4 - 5 tiden. Det giver mig en 3 - 4 timer mere med hende

Jeg føler seriøst at jeg aldrig ser hende!!

Vi har nu i en periode stået op lidt over 5, således at vi har et par timer om morgenen. Og så starter vi med at danse vores røv i laser, både for at have det sjovt, men også for at starte dagen med en masse positiv energi

Men hold da op hvor ville jeg ønske jeg havde råd til at være hjemmegående mor. Jeg savner min datter!!!

Er jeg den eneste der har det sådan??

Knus Pernille

Kanon ide med dansen Det vil vi også!!!

Nu er jeg jpo stadig på barsel, men kan levende forestille mig hvor lidt tid man pludselig har med de kære små.

På den anden side, kan man måske udnytte tiden bedre?

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

En af de ting der spiller ind i min beslutning om at få barn mens jeg er studerende, er netop at det vil give mig mere tid til barnet i hverdagene - hvor jeg måske kun skal 3 timer på uni om dagen, og så kan sidde hjemme med resten. Kan virkelig godt forstå I føler I ikke har meget tid med jeres små guldklumper.. Men sådan er det jo desværre. Vå må virkelig sætte pris på at vi har ret til 1 års barsel.. når man tænker på hvordan det var før i tiden.

Anmeld

26. januar 2010

Kløver

Jeg kan sagtens følge dig, har ikke selv fået glæden endnu, men min mor var hjemmegående og det var jeg altid glad for

Sjovt nok har en undersøgelse vist at det er mange af de som går hjemme som afleverer børnene først og henter dem sent

Selv håber jeg på at blive hjemmegående mor, når det er, men er jeg nu sikker på også lykkedes Jeg ahr dog tænkt at når det er, vil jeg måske lade barnet komme i børnehave når tid er, for at møde andre børn, og ellers bruge legestue hvis den slags stadig findes

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

Studerende og mor som en anden skriver...det er så perfekt...jeg har jo gået hjemme indtil Konrad var 1½ år og startede så studie der da var de andre 4½ og 10 år. Jeg har så meget tid med dem, mange fridage, lange ferier osv...det er ren luksus at læse med små børn..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.