Ano???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

kiroo

hvor når er det fint for jer at være ano,og hvornår tænker du var det virkelig nødvendigt, og hvornår er du ano..

og hold nu tonen pænt, vi har alle forskellige meninger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Heidi.

kiroo skriver:

hvor når er det fint for jer at være ano,og hvornår tænker du var det virkelig nødvendigt, og hvornår er du ano..

og hold nu tonen pænt, vi har alle forskellige meninger..

For mig er det når jeg skriver noget som folk jeg kender helst ikke skal vide,,

Ellers er jeg ikke ano..

Hva med dig?

Anmeld

26. januar 2010

mariamiss6

Jeg tænker kort sagt, at det er fint at være ano når man ikke vil genkendes, både af de sædvanlige her inde fra, men også hvis det gælder evt. nysgerrige læsere der måtte læse med kun for at snuse i en bestemt persons indlæg.

Jeg synes ikke det er okay at være ano, hvis det kun er for at give kritik ud, eller for at svine en bestemt person til...

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Har ikke været det endnu... Har ikke haft brug for det!

Anmeld

26. januar 2010

kiroo

Heidi. skriver:

For mig er det når jeg skriver noget som folk jeg kender helst ikke skal vide,,

Ellers er jeg ikke ano..

Hva med dig?

når ja det kunne jo være jeg lige skulle skrive selv.

det er det samme her, men tror også jeg måske ville være ano hvis det var noget jeg var flov over. evt. ang sex. men ellers føler jeg efter hånden at det er okay at dele stort set alt med jer her inde..

Anmeld

26. januar 2010

Mutti2

Jeg har kun været ano få gange, så vidt jeg husker har det kun været gange hvor jeg har troet jeg var gravid, eller hvor jeg faktisk var det og aborterede.

Ene og alene af den grund, at jeg ikke ville risikere at det kom til familie, da flere i Thisted er medlem herinde!!

Jeg synes det er helt iorden at man er ano, når det drejer sig om personlige ting, og når man har brug for at læsse ud, uden at det skal komme tilbage i hovedet af en (ikke at det er noget der bliver gjort!! )

Meeeen jeg synes så også sommetider at der er indlæg oprettet af folk der er ano, hvor jeg tænker: "hvorfor i alverden dog være ano, i stedet for at stå ved deres mening!"

Meeeen Vi skal jo alle være her, og hvis folk vil være ano, skal de da have lov til det  

Knus Pernille

Anmeld

26. januar 2010

kiroo

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har kun været ano få gange, så vidt jeg husker har det kun været gange hvor jeg har troet jeg var gravid, eller hvor jeg faktisk var det og aborterede.

Ene og alene af den grund, at jeg ikke ville risikere at det kom til familie, da flere i Thisted er medlem herinde!!

Jeg synes det er helt iorden at man er ano, når det drejer sig om personlige ting, og når man har brug for at læsse ud, uden at det skal komme tilbage i hovedet af en (ikke at det er noget der bliver gjort!! )

Meeeen jeg synes så også sommetider at der er indlæg oprettet af folk der er ano, hvor jeg tænker: "hvorfor i alverden dog være ano, i stedet for at stå ved deres mening!"

Meeeen Vi skal jo alle være her, og hvis folk vil være ano, skal de da have lov til det  

Knus Pernille

det er også sådan jeg tænker nogen gange, men jeg har ikke noget i mod det.

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes ano er en dejlig funktion og jeg har da brugt den en gang i mellem selv, primært når jeg skrev om sex, parforhold eller job.. Jeg kender efterhånden nogle stykker herindefra irl og derfor begynder jeg at sætte lidt grænser for hvad jeg udleverer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.