Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu synes jeg at der har været pænt dødt inde under alle mavebillederne den sidste tid!
Så kom piger, vis os jeres smukke maver!
Her et af min uge 12+2 (14+2)
Kamilla 12+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo jo enig - fik lige taget mig sammen til at tage billeder i går, så her er maven
Julie 34+5
baby2010 skriver: Jo jo enig - fik lige taget mig sammen til at tage billeder i går, så her er maven Julie 34+5
Hvor er den fin!
Og for en god kommende fødsel
FrkLarsen skriver: Hvor er den fin! Og for en god kommende fødsel
Din er vel nok også vældig fin - bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde! Du har lige været til NF, kan jeg se, så nu kommer den laaaaange ventetid til MD
Her på billedet er jeg 19+0
I dag er jeg 20+0.
Flotte maver i har
baby2010 skriver: Din er vel nok også vældig fin - bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde! Du har lige været til NF, kan jeg se, så nu kommer den laaaaange ventetid til MD
Jeg var til NF her d. 14/1 men blev sat hele 14 dage tilbage, så var slet slet ikke langt nok henne til en nakkefoldsscanning
Skal til ny NF på Torsdag så det bliver spændende og det om jeg får nogen gode tal.
Low skriver: Her på billedet er jeg 19+0 I dag er jeg 20+0. Flotte maver i har
Sikke fin den også er!
Ved du hvad du venter dig af køn?
FrkLarsen skriver: Jeg var til NF her d. 14/1 men blev sat hele 14 dage tilbage, så var slet slet ikke langt nok henne til en nakkefoldsscanning Skal til ny NF på Torsdag så det bliver spændende og det om jeg får nogen gode tal.
Ej hvor ufedt!!!!! Nå, men held og lykke med den nye NF - du får da helt sikkert gode tal, det gør alle jo
FrkLarsen skriver: Sikke fin den også er! Ved du hvad du venter dig af køn?
Ja, vi var til MD i dag. Og vi venter os en sund og rask dreng. Det var en rigtig fed oplevelse. Det var sjovt at se at han hele tiden pillede sig i ansigtet og en hånd kom lige et smut ned mellem hans ben
baby2010 skriver: Ej hvor ufedt!!!!! Nå, men held og lykke med den nye NF - du får da helt sikkert gode tal, det gør alle jo
Ja det må jeg håbe og på !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128