Kvinde gravid med sit 18. barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Politiken

I Arkansas venter en 41-årig kvinde sit 18. barn. Familien bliver ved, indtil Gud siger stop.

Hvis du synes, det er lige lovlig hårdt at overskue nummer to eller tre efter en lang tørn med lortebleer til op over ørerne, så er du vist en kylling.

I hvert fald går det fint for familien Duggar i Arkansas i USA. Om små otte måneder skal Michelle Duggar være mor for 18. gang.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Camilzch

Hun kan da næsten umuligt have en særlig køn krop hvis hun har været gravid 18 gange.. :'(

Anmeld

9. maj 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Camilzch skriver:[/småt][/f] Hun kan da næsten umuligt have en særlig køn krop hvis hun har været gravid 18 gange.. :'([/citat] Tjo...hvorfor skulle hun ikke kunne have det. Min skønne mormor som kun fik 9 børn, hun havde en virkelig flot krop...har billeder af hende i bikini fra en ferie med mine forældre og der har hun været omkring de 45år og virkelig en flot kvinde, hvor det hele bare sad. Nå, men der er nok bare forskel på folk..:) Hun fik forresten 9 børn og aborterede en fra hun var 18-29 år...voldsomt og hun døede desværre også alt for ung..:'( Knus Eva...som helt sikkert også skal have flere end de tre jeg har...nok bare ikke 18 eller 9stk..;)

Anmeld

9. maj 2008

Tynen

Hvis det er hende her, synes jeg da hun har klaret det ok mht. kroppen :)

Pheew - 18 unger!

Anmeld

9. maj 2008

Pia.

Ja en stor familie må man sige... puha godt det ikke er mig, hun kan jo starte forfra hele tiden...
men meget sejt at være mor til 18 børn 8D

(H)

Anmeld

10. maj 2008

Mathilde

Jeg synes hun er en rigtig flot kvinde, når man tænker på hvad hendes krop efterhånden har været igennem....
Men hold da op en stor familie. Et eller andet sted synes jeg det er utoligt smukt det de gør og jeg tror de har en speciel harmoni i familien...

(H)

Anmeld

10. maj 2008

xxx

Ja wow 8D en børneflok, meeen jeg holder mig til dem jeg har og den jeg har i vente;)
Min krop kan ihvertfald ikke mere nu, kan jeg mærke.

Hilsen Christina 21+2

Anmeld

11. maj 2008

MorCamilla

Jeg har også altid gerne ville have flere børn, men ikke lige så mange... 8D Men helt ærligt, sejt at hun kan... :D

Anmeld

11. maj 2008

st

Det er da meget godt gået. Men godt det ikke er mig. Jeg er glad hvis vi når at få 3 børn.

Tænk sig et hus og en økonomi der skal til. Uha....

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.