Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger er pigerne selv begyndt at spise deres aftensmad her hjemme, i dp har de lært at spise alt ders mad selv på nær havregrøden
Det er bare sket så meget med dem på de 6 dage de har været i dp, de har udviklet dem så meget. de er bare så glade for at komme ind til dp moren og græder aldrig siger hun. De kommer kravlene hen i mod os og griner højt når vi henter dem til fyraften. Amalie siger nu JA og Laura siger Anton, det hedder vores hund. fde er begyndt at ville rejse dem op ved ting og skal pille i alt.
Her er lige et på klip af dem....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha, hvor er de bare SKØNNE! ligner og lyder fuldstændig som herhjemme men utroligt de kan lade tallerkenerne være i fred, den var ikke gået her! og så elsker jeg den store hund der bare vader midt i mellem dem
Milka skriver: haha, hvor er de bare SKØNNE! ligner og lyder fuldstændig som herhjemme men utroligt de kan lade tallerkenerne være i fred, den var ikke gået her! og så elsker jeg den store hund der bare vader midt i mellem dem
Hvis du lægger mærke til det, så når han går forbi Laura kalder hun på ham... Hun siger anton..... kan du høre det eller er det bare mig?
Kan godt se nu med hvad du mener med de ligner og lyder som dine to dejlige piger.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128