Så der gang i sproget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

NaFe

ja der er godt gang i felucas sprog udvikling fortiden... Hun har længe kunne sige bøøøhhh, op og mam når hun er sulten..

meeen nu kommer der flere ord hele tiden... Hun siger Mooormo (mormor) og mooo (mor) av miii (min)...

Hun tager også min mobil hele tiden og går rundt og snakker i den. Vi ringer tit til min mor og så får de sig en lille sludre, feluca elsker det, og griner altid helt vildt. Hun tager selv sin børste og børster sit hår, det har hun vis set sin mor gøre maaaaange gange... Det er vist ved af gå op for mig af jeg har en stor pige nu...

lige lidt billeder af min store trold

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Barbamama

nååårh hvor dejligt. Det glæder jeg mig til Carla kan. Det må være så dejligt altså...

Anmeld

26. januar 2010

Vingummien

Feluca09 skriver:

ja der er godt gang i felucas sprog udvikling fortiden... Hun har længe kunne sige bøøøhhh, op og mam når hun er sulten..

meeen nu kommer der flere ord hele tiden... Hun siger Mooormo (mormor) og mooo (mor) av miii (min)...

Hun tager også min mobil hele tiden og går rundt og snakker i den. Vi ringer tit til min mor og så får de sig en lille sludre, feluca elsker det, og griner altid helt vildt. Hun tager selv sin børste og børster sit hår, det har hun vis set sin mor gøre maaaaange gange... Det er vist ved af gå op for mig af jeg har en stor pige nu...

lige lidt billeder af min store trold

Ih hvor er hun dejlig, sker bare så mange ting nu, Emil børster også hår om det så er positivt eller negativt det ved jeg ikke

Er flot hun kan sige så meget nu og at det er forståeligt så man ved hvad hun mener.

Og du skal være heldig at dit ligner bare mor lidt.

Emil siger mama om mig

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Jeg smelter helt nu.... Sikke dog en skøøøn billedeserie

Der sker bare rigtig meget med hende nu - Det er jo slet ikke til at følge med....

Herhjemme går det også aaaalt for stærkt; Niklas Emil siger pludselig også en masse ord. Han har længe sagt bøøøh/gøøøøh, lys men siger nu også baddd (bad) babaaar (far) mammam/mad, vov vov, osv. Iiih det er så hyggeligt. Han redder også hår, vil ha creme på fingerne. Og så er han oveni begyndt at gå. Han startede så småt sidste tirsdag og nu kan han gå 26 skridt af gangen ca (ja har snart opgivet at tælle...)

Åååh de kære små altså 

Anmeld

26. januar 2010

NaFe

michella80 skriver:

nååårh hvor dejligt. Det glæder jeg mig til Carla kan. Det må være så dejligt altså...

Ja det er altså skønt... men blev lidt ked af det da hun kunne sige mormor først, man tænker jo latid af mor bliver det første ord...men endelig kan hun kalde på sin mor her...hehe

Anmeld

26. januar 2010

Barbamama

Feluca09 skriver:

Ja det er altså skønt... men blev lidt ked af det da hun kunne sige mormor først, man tænker jo latid af mor bliver det første ord...men endelig kan hun kalde på sin mor her...hehe

ha ha ja det er da også uretfærdigt. hi hi

Anmeld

26. januar 2010

NaFe

Vinker skriver:

Jeg smelter helt nu.... Sikke dog en skøøøn billedeserie

Der sker bare rigtig meget med hende nu - Det er jo slet ikke til at følge med....

Herhjemme går det også aaaalt for stærkt; Niklas Emil siger pludselig også en masse ord. Han har længe sagt bøøøh/gøøøøh, lys men siger nu også baddd (bad) babaaar (far) mammam/mad, vov vov, osv. Iiih det er så hyggeligt. Han redder også hår, vil ha creme på fingerne. Og så er han oveni begyndt at gå. Han startede så småt sidste tirsdag og nu kan han gå 26 skridt af gangen ca (ja har snart opgivet at tælle...)

Åååh de kære små altså 

mange taaak...

Ja det går alt for stærkt, men samtidigt er det jo så skønt af se dem udvikle sig...

Ihh vor skønt af han går hun... Feluca er begyndt af løbe, det ser så sjovt ud, de små ben der bare hjuler afsted...hehe...

Anmeld

26. januar 2010

anna-jonas

Hold da op..........hun er da vist også midt i et tigerspring den lille dame. Hvor har du fået taget billederne...........de er vildt gode..........og hvad er det for et sæt tøj hun har på?? Er det MOLO??

Kh. Mette

Anmeld

26. januar 2010

NaFe

suanne85 skriver:

Ih hvor er hun dejlig, sker bare så mange ting nu, Emil børster også hår om det så er positivt eller negativt det ved jeg ikke

Er flot hun kan sige så meget nu og at det er forståeligt så man ved hvad hun mener.

Og du skal være heldig at dit ligner bare mor lidt.

Emil siger mama om mig

hihi..jamen emil har jo også den skønneste hår pagt, så det skal da selvfølgelig også børstes....

Anmeld

26. januar 2010

NaFe

Anna-jonas skriver:

Hold da op..........hun er da vist også midt i et tigerspring den lille dame. Hvor har du fået taget billederne...........de er vildt gode..........og hvad er det for et sæt tøj hun har på?? Er det MOLO??

Kh. Mette

Taaak...Jamen det er en fotograf som min mor bruger på hendes job, så var hun så venlig a tage billeder af feluca til 1 års gave...

Elsker de busker selv, det er faktisk bare name it, de laves i flere super skønne friske farver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.