entré!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Milka

sådan ser det ud! lidt råt stadig, der kommer nogle coole billeder op, små hylder og noget lækker dæmpet belysning. i skal forestille jer at det før var meget mørkt og fyldt med sko og jakker. hoveddøren har jeg malet hvid, det lysnede gevaldigt op. og med gulvtæppet væk er bille faktisk begyndt at rumpe sig rundt, altså trækker sig frem og tilbage siddende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Ranarupta

Wow! 

Det er sindssygt flot!
Elsker det lyse og alligevel meget varme.

Godt jobbet! 

Anmeld

26. januar 2010

Milka

Ranarupta skriver:

Wow! 

Det er sindssygt flot!
Elsker det lyse og alligevel meget varme.

Godt jobbet! 

tak  er normalt ikke meget for guld men faldt alligevel for det der crazy mormortapet

Anmeld

26. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

sådan ser det ud! lidt råt stadig, der kommer nogle coole billeder op, små hylder og noget lækker dæmpet belysning. i skal forestille jer at det før var meget mørkt og fyldt med sko og jakker. hoveddøren har jeg malet hvid, det lysnede gevaldigt op. og med gulvtæppet væk er bille faktisk begyndt at rumpe sig rundt, altså trækker sig frem og tilbage siddende

Vildt lækkert.

De der kasser du har i rumdeleren var jeg ved at købe en dag, men var simpelhen for nærig til at give den pris for en kasse hehe

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Iiih jeg kan lige forestille mig hvor lækkert det blir når du får det sidste år.

Godt du har fået trægulvet frem fremfor gulvtæppe. Så synd at det bare var gemt væk!

Så kan frøken rumpe-gum rigtig abe sig fremad hihi

Anmeld

26. januar 2010

Milka

suanne85 skriver:

Vildt lækkert.

De der kasser du har i rumdeleren var jeg ved at købe en dag, men var simpelhen for nærig til at give den pris for en kasse hehe

de er pengene værd! de kasser indeholder ting som ellers ville ligge og flyde og minde mig om at der var et eller andet som skulle ryddes op

i dem ligger alle mulige sutsko, uldsokker, bøtternes overtøj, halstørklæder, huer, handsker, føntørrer, glattejern, andre hårting

Anmeld

26. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

de er pengene værd! de kasser indeholder ting som ellers ville ligge og flyde og minde mig om at der var et eller andet som skulle ryddes op

i dem ligger alle mulige sutsko, uldsokker, bøtternes overtøj, halstørklæder, huer, handsker, føntørrer, glattejern, andre hårting

Der er også vildt meget plads i dem

Anmeld

26. januar 2010

anna-jonas

FLOT...........Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.