Hjulene på bussen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Vinker

Niklas Emil har længe sunget sange og gjort diverse fagter til. Nogen gange har jeg kunne fornemme hvad det var for en sang. Ofte var det "lille Peter edderkop" eller "Jeg er en lille undulat", men her i løbet af de sidste to uger er der en sang der er gået igen ret tit og jeg har bare ikke kunne gennemskue hvad det var for en indtil her til aften hvor 10 øren endelig faldt på plads: Det var jo selvfølgelig "Hjulene på bussen"! Han strålede som en lille sol da jeg pludselig begyndte at synge den og det viste sig at han faktisk kunne de fleste fagter til hele sangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Niklas Emil har længe sunget sange og gjort diverse fagter til. Nogen gange har jeg kunne fornemme hvad det var for en sang. Ofte var det "lille Peter edderkop" eller "Jeg er en lille undulat", men her i løbet af de sidste to uger er der en sang der er gået igen ret tit og jeg har bare ikke kunne gennemskue hvad det var for en indtil her til aften hvor 10 øren endelig faldt på plads: Det var jo selvfølgelig "Hjulene på bussen"! Han strålede som en lille sol da jeg pludselig begyndte at synge den og det viste sig at han faktisk kunne de fleste fagter til hele sangen

Nråh hvor sødt

emil er flad af grin bare han høre jeg starter på lille peter edderkop for så ved han godt  at han bliver trådt på at en stor edderkop

Anmeld

26. januar 2010

anna-jonas

Nååååhhhh...............tænk hvor en glæde han oplevede, da du endelig forstod.........

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

suanne85 skriver:

Nråh hvor sødt

emil er flad af grin bare han høre jeg starter på lille peter edderkop for så ved han godt  at han bliver trådt på at en stor edderkop

Hihi det kilder sikkert allerede inden du overhovedet rør ham

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Nååååhhhh...............tænk hvor en glæde han oplevede, da du endelig forstod.........

Ja hans smilte nåede jo næsten fra det ene øre og til det andet  men han er også blevet ret irriteret på mig alle de gange jeg har gættet forkert: Hallo mor, du ødelægger altså min sang. Du synger helt forkert 

Anmeld

27. januar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Hihi det kilder sikkert allerede inden du overhovedet rør ham

Ja hehe

Anmeld

27. januar 2010

Jules

Vinker skriver:

Ej hvor er det bare SØDT Så cute altså... Godt moaren fandt ud af hvilken sang det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.