Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii luxus som sendt fra himlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

CS

Tuder og er så glad, jeg har verdens dejligeste veninde og jeg er så taknemlig over at have hende i mit liv. Hun har været her gennem hele mit foløb, været med mig når jeg har tudet over min situation, trøstet, stået der når jeg skulle til NF og følger mig hele vejen...

Den skønne kvinde har netop vundet en luxus weekend med alt betalt til filmfestivalen i Berlin - fly fra Kbh til Berlin, afhentning i lufthavnen, 2 dage på luxus hotel i hjertet af Berlin, fri pass til alle filmvisninger alle dage...

så ringer hun og spørger hvad jeg skal den weekend? Jeg har grædt og grædt af glæde - kunne næsten ikke stoppe - lige hvad jeg trængte til - forkælelse og opvartning en weekend væk fra dagligdagen trumler... Det er SÅ fantastisk - jeg glæder mit af hele mit hjerte og lille myr skal med på sin første rejse til Berlin

Havde simpelthen bare brug for at dele min glæde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ai altså - bliver helt rørt på dine vegne...

Det er jo fantastisk!

Hvornår skal I afsted?

Anmeld

26. januar 2010

Bubbi

ChristinaS skriver:

Tuder og er så glad, jeg har verdens dejligeste veninde og jeg er så taknemlig over at have hende i mit liv. Hun har været her gennem hele mit foløb, været med mig når jeg har tudet over min situation, trøstet, stået der når jeg skulle til NF og følger mig hele vejen...

Den skønne kvinde har netop vundet en luxus weekend med alt betalt til filmfestivalen i Berlin - fly fra Kbh til Berlin, afhentning i lufthavnen, 2 dage på luxus hotel i hjertet af Berlin, fri pass til alle filmvisninger alle dage...

så ringer hun og spørger hvad jeg skal den weekend? Jeg har grædt og grædt af glæde - kunne næsten ikke stoppe - lige hvad jeg trængte til - forkælelse og opvartning en weekend væk fra dagligdagen trumler... Det er SÅ fantastisk - jeg glæder mit af hele mit hjerte og lille myr skal med på sin første rejse til Berlin

Havde simpelthen bare brug for at dele min glæde!!

Åhh hvor det lyder dejligt

Det kan jeg godt forstå du glæder dig til

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

Det ville jeg så gerne, det bliver da så fedt!

Dejligt når man får sådan en overraskelse.

Anmeld

26. januar 2010

oo

ååårh en super veninde du har dig! dem skal man sætte pris på

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Kan godt forstå du er vildt glad - Det er også super sødt af din veninde  Hun ved da lige hvad du trænger til!

Håber I får en helt fantastisk luksus weekend i Berlin

Anmeld

26. januar 2010

CS

Zafir skriver:

ai altså - bliver helt rørt på dine vegne...

Det er jo fantastisk!

Hvornår skal I afsted?

Ja det er så fantastisk! Vi bliver fløjet afsted den 12. feb og retur den 14 - det er så skønt.

Anmeld

26. januar 2010

CS

Bubbi skriver:

Åhh hvor det lyder dejligt

Det kan jeg godt forstå du glæder dig til

Ja en fantastisk overraskelse på en ellers udfordrende tirsdag !!

Anmeld

26. januar 2010

CS

ViolaFie skriver:

Det ville jeg så gerne, det bliver da så fedt!

Dejligt når man får sådan en overraskelse.

Ja det ændrede humøret med et fingre knips

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ChristinaS skriver:

Ja det er så fantastisk! Vi bliver fløjet afsted den 12. feb og retur den 14 - det er så skønt.

Waue altså tænk engang. Det blir nok helt fantstisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.