HVORFOR er jeg ikke millionær så jeg kunne gå hjemme og Emil kunne have sin dejlige gamle rytme hvor han var rigtig tryg ved alt og glad osv.
Han slår mit hjerte ihjel sådan som det forgår nu, har det så skidt om morgen når han skal afsted og i løbet af dagen.
Imorges græd han hele morgen og var overbevist om at når han kom over og lege så vil han glemme det, kl halv 2 ringede de at han stort set havde grædt hele dagen og vil kun sidde på skødet, og han havde sovet knap en time så var han vågnet grædende
og plejer han bare aldrig at gøre.
Når han kommer hjem ved han bare side ved mig og græder som pisket hvis jeg skal på wc, så han kommer med, hvilket har resulteret i et meget rodet badeværelse
Han klamre sig bare til mig.
Skulle jo blive bedre og bedre, men bliver være og være med ham.
Kan også se at han er blevet bidt derover og det gør det nok ikke bedre hvis han har det skidt med det hele i forvejen.
Hver gang en eller anden rytme bliver brudt så er han ked eller gal. Hvis Frank f.eks en enkelt morgen har tid til at hjælpe og vil give ham tøj på så er resten af Emils dag ødelagt da det er helt "forkert".
Var en dag Frank hentede ham fra vuggestue og jeg fik mega skæld ud af Emil i 10min eller sådan hvor det skiftevis var skæld ud og gråd og så efter de 10min skulle han op på min arm og så bare hænge der.
Overvejer igen om han skal et andet sted hen at være. Har i dag ringet til hans sp og hun kommer torsdag og ser ham og får en snak med os om hvad det kan være osv.
Han har altid været et rytme menneske, samme tid i seng osv, men nu er det bare overdrevet hvad der skal til før at det ødelægger hele hans dag.
Anmeld