hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Mira0911

Smadder flot Ferrari der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Majastina skriver:

Hvor er den bare fin. Æv jeg vil også have sådan en helt fin og ny en, alt mit er købt brugt fordi vi ikke har råd til alt det fine og dyre.. Så jeg er ret misundelig...

vi fik den, alt tager i betragtning, smadder billigt fordi vi købte alle tingene samlet og lokalt

Er vildt glad for den og kan godt forstå du gerne ville have en ny lækker sportsvogn

Har I sat budget af til vognen? eller til alle tingene samlet?

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

MoarJ skriver:

Smadder flot Ferrari der...

tak søde

Daniel kørte lige et par ture med den inde i huset i går.. hæhæ

Anmeld

27. januar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

tak søde

Daniel kørte lige et par ture med den inde i huset i går.. hæhæ

Hehe... Den skal også prøve køres...

Anmeld

27. januar 2010

Dictes mor

Caroline86 skriver:

vi fik den, alt tager i betragtning, smadder billigt fordi vi købte alle tingene samlet og lokalt

Er vildt glad for den og kan godt forstå du gerne ville have en ny lækker sportsvogn

Har I sat budget af til vognen? eller til alle tingene samlet?

Jeg har allerede købt barnevogn, og har fået en pæn odder vogn til 1600 kr, så det er allerede klaret, og min svigermor kommer i weekenden og syer nyt betræk indeni, så den bliver sikkert rigtig fin.

Vi har som sådan ikke noget budget,men køber stort set alt brugt. Og man kan jo få meget godt, men derfor bliver man stadig lidt misundelig på sådan nogle fine ting som din vogn, er det en Brio?

Jeg tror samlet set har vi brugt 4.000 på ting til baby, og vi har vist alt det vi skal bruge, tror jeg... Det er svært at vurdere synes du ikke?

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Majastina skriver:

Jeg har allerede købt barnevogn, og har fået en pæn odder vogn til 1600 kr, så det er allerede klaret, og min svigermor kommer i weekenden og syer nyt betræk indeni, så den bliver sikkert rigtig fin.

Vi har som sådan ikke noget budget,men køber stort set alt brugt. Og man kan jo få meget godt, men derfor bliver man stadig lidt misundelig på sådan nogle fine ting som din vogn, er det en Brio?

Jeg tror samlet set har vi brugt 4.000 på ting til baby, og vi har vist alt det vi skal bruge, tror jeg... Det er svært at vurdere synes du ikke?

Er da sikker på den bliver smadder lækker!!!

Vi havde også købt en brugt, hvis ikke vi havde fået vognen af mine forældre

Mht. at vurdere hvor meget man har brugt er jeg helt enig - det er stort set umuligt, for man glemmer vist let alle småtingene Samtidig tror jeg at vi (læs JEG) har købt en del ting vi ikke rigtig har brug for men som da kan være rare at have...

Vognen er en Brio, ja. En kompakt plus som bare fylder nul og en småkage når den er klappet sammen, men ellers er en stor vogn når den er klappet ud - forstår ikke helt hvordan de har kunnet, men vi er glade for det med 2 poloer!!!!

Anmeld

27. januar 2010

Dictes mor

Ja for søren da, det er vigtigt at de kan foldes helt sammen! Det er lækkert, ellers er hele bilen jo bare fyldt op med den alene Det var også en rigtig fin gave at få! Lækkert, og det er jo det der er så dejligt, man får en masse fine gaver.

Jeg tror også, at jeg ligesom dig, har købt en del småting, som nok ikke er nødvendige, men det er lidt ligesom om det bliver mere virkeligt, når man køber lidt til den lille.

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Majastina skriver:

Ja for søren da, det er vigtigt at de kan foldes helt sammen! Det er lækkert, ellers er hele bilen jo bare fyldt op med den alene Det var også en rigtig fin gave at få! Lækkert, og det er jo det der er så dejligt, man får en masse fine gaver.

Jeg tror også, at jeg ligesom dig, har købt en del småting, som nok ikke er nødvendige, men det er lidt ligesom om det bliver mere virkeligt, når man køber lidt til den lille.

lige præcis.. nu hvor vi efterhånden har ALT klar herhjemme er det det godt nok stadig svært at fatte at vi ser hende, i løbet af en måned, for første gang... men NØJ hvor vi glæder os!!!!

Anmeld

27. januar 2010

Dictes mor

Caroline86 skriver:

lige præcis.. nu hvor vi efterhånden har ALT klar herhjemme er det det godt nok stadig svært at fatte at vi ser hende, i løbet af en måned, for første gang... men NØJ hvor vi glæder os!!!!

Jamen det er jo også helt vildt. Jeg glæder mig og til at se de første billeder

Anmeld

27. januar 2010

Kruse90

hvor er det en lækker vogn
BLir jo helt misundelig.
Håber på vores ønskebarn 2010
Ville være rigtig dejligt.

Ved du hvad den har kostet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.