CarinaSD skriver:
Hey 
En lille opdate herfra
Han klarede det bare så flot .. det var per der fulgte ham derned da mine ben ikk kunne holde mig ståne Han smilte til dem alle sammen og snakkede helt vildt .. han sagde ikk noget til hverken at få sat eletroder på eller få masken på ..
Vi fik besked kl 13 at nu lå han på opvågning så vi kunne bare gå ned til ham ..
Han var langt væk og lagde egentlig ikk mærke til at vi var der .. jeg gik op efter min tlf og skrev til alle dem der nu skulle skrives til og fik en smøg .. da jeg kom tilbage fik jeg afvide at han gerne måtte få noget at spise .. (han havde ikk spist siden kl 3 om natten) og han spiste det hele ..
Kl 15.12 kom vi op på vores stue.. jeg lagde mig i sengen med en dyne under mine ben og lå sammen med Noah .. Han har et kateter i hovedet og i foden. Ved 17.30 tiden begyndte han at græde helt vildt og jeg kunne ikk trøste ham .. per kaldte på en sygeplejeske som kom og gav ham panodil i stik pille .. per fik kigget på foden og fik set at Noah havde fået hevet den i foden ud .. så det stod ud med blod .. og ikk nok med det begyndte han at kaste vildt op .. puhhhh ..
Så jeg måtte ned og ryge og faldt helt sammen .. begyndte at tude helt vildt ... syntes det er så hårdt at se min lille dreng have smerter og at jeg ikk kan trøste ham 
Årh den seje lille gut!!! 

Åh altså, hvor jeg føler med dig, det er ikke rart, og man gør det jo for deres eget bedste, men det at man ikke engang kan forklare dem det, gør det ekstra slemt...for os som voksne.
Men det skal nok gå. Men jeg havde det osse forfærdeligt, da Emma var indlagt. Jeg gik helt ned psykisk, men jeg havde osse en fødselsdepression i forvejen, som på det tidspunkt var ubehandlet... Så håber du klarer det bedre end jeg.
Jeg føler med jer, for det er bare det værste, når det er ens barn det handler om...så ville man ønske at man kunne bytte roller med dem... øv altså! Men han klarer det jo bare så flot jeres lille mand!!!
God bedring med ham, og et kæmpe kram til jer alle tre! 
Anmeld