Maja84 skriver:
Tror du ik du må have tabt den, synes det lyder helt åndsvagt at stjæle en pung forefter at sende den tilbage 
men dejligt du fik din pung, har selv altid afleveret de ting jeg fandt ved politiet om det var nøgler eller pung elelr lignende
Jeg VED jeg ikke har tabt den. For jeg har set det på overvågningscam i butikken, at den bliver nuppet. Man kan se det ligeså tydeligt.
De sagde i butikken, at de går ud, kigger i pungen og smider den med det samme, for ikke at have noget på sig, hvis de bliver nuppet. Andet end penge og der står jo ikke navn på.
jeg er bare ikke typen der går med kontanter, så derfor var der ikke noget som helst interessant i. Det var frygtelig ydmygende og grænseoverskridende at få stjålet min pung. - Og det virkede så ÅNDSVAGT at der ikke var noget de kunne bruge...
Jeg gik rundt på Algade lidt, i en halv time bagefter, for at se om jeg kunne se den, men politiet sagde at de nok har smidt den i en baggård.
Jeg havde faktisk ikke regnet med at se den igen, fordi det jo er 5 uger siden nu.
Men det er jo bare SÅ skønt at have kørekort igen
Og sygesikringsbevis og det hele...
Anmeld