Større fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Tut

Hej piger,

Er der nogen af jer der har fået større fødder efter i har været gravide?

knus

Mette - der synes hendes fødder er blevet større :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Jan9e D

Hej Mette.

Ja jeg gjorde ;) rent faktisk 1½ nr, så fra at gå i 37-37½ går jeg nu i 38½-39. Så her måtte jeg skifte hele skogardaroben ud. Rigtig ærgeligt når jeg havde 9 par håndsyede sko, som jeg selv lavede da jeg var skomager. + alle dem jeg har købt billigt hos min mor på hendes arb. (hun arb i en skotøjsforetning) :P
Hvilket jo er lykken når man som mig har en skomani.

Men nu efter 3 år er jeg ved at være oppe på alt for mange sko igen, men nu har jeg bare ikke nogen undskyldning for at købe flere sko :(.

Men så er det bare med at komme ud og få shoppet lidt, eller prøv og se om du ikke kan få dem blokeret, ofte kan man blokere dem imellem ½-1 nr. Så det er med at prøve for ellers skal de jo smides ud. 8(

Knus Jannie

Anmeld

9. maj 2008

Mie A

jep... hele 2 numre :D

Anmeld

9. maj 2008

Pia.

ja det gjrode jeg - men først efter barn nummer tre - har ind til for to år siden brugt 37 i sko, støvler m.m men nu kan jeg kun få foden ned i en str. 38 ...

KNUS PIA.

Anmeld

9. maj 2008

Honningblomst

Nej og heldigvis for det...mine str.39-40 er atså mere end rigeligt til mig.
Men mine bryster er tilgengæld blevet længere, gælder det..;)
Knus og rigtog god weekend...

Anmeld

9. maj 2008

Tut

Godt, så er det ikke bare mig der er lidt små tosset. Nu har jeg så 5 par fede stiletter i str. 39 som jeg ikke kan komme i mere :'( Må ud og prøve sko i morgen så - men men, det er jo bare en undskryldning for at shoppe. :P

Anmeld

9. maj 2008

MorCamilla

Ja, se det fra den lyse side... Så kan du købe sko igen :D :D Og helt ærlig, hvad er bedre end at købe sko... :P

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

nej jeg har ikke fået størrere fødder...og heldigvis da...for dælen, jeg bruger i forvejen alt mellem str. 41½ og 43 :(

Anmeld

9. maj 2008

Muffinmus

Jaaaa!!!
Er også gået en str op så alle mine lækre sommer sandaler kan næsten ryge ud nu..ØV, man ge af dem er næsten ikke brugt endnu, Møg

Anmeld

9. maj 2008

Lise

Whaaat? Større fødder? Det har jeg da alligevel aldrig hørt om... hahah... Mine fødder er stadig bittesmå (str. 35 i sandaler/stilletter/andre slags små sko og 37 i støvler) og knoglede/spinkle (til forskel fra resten af kroppen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.