Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg spurgte bille: hvor er mors næse? så rør hun ved min næse!!
så spørger jeg luca det samme og hun putter sin sut i min mund, men ok (tæt på)
det er stort!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
juhuuu! snart begynder de at sige alverdens uforståelige mor og så kan du FOR ALVOR bevise at du er deres mor (fordi det kun er mødre der forstår deres børns volapyksprog)
Tjuhl skriver: juhuuu! snart begynder de at sige alverdens uforståelige mor og så kan du FOR ALVOR bevise at du er deres mor (fordi det kun er mødre der forstår deres børns volapyksprog)
glæææææder mig! jeg vil snakke med dem
det er også bare det bedste! jeg ELSKER at snakke med Carla - og nu er hun endelig stor nok til at vi kan snakke lidt i telefon sammen
Milka skriver: jeg spurgte bille: hvor er mors næse? så rør hun ved min næse!! så spørger jeg luca det samme og hun putter sin sut i min mund, men ok (tæt på) det er stort!
hvor sødt...
Her siger Amalie nu JA og Laura siger Anton lyder det til, det er vores store hund. Det er bare så sjovt at se de snakker sammen, det skal nok bliver sjovt når de spør for 100 gang: hvad det mor? og så gange to børn
Ja, der sker dælme noget for tiden, hva'?? Der sker næsten noget nyt dagligt. Herhjemme vinker Ida, siger ja, og ryster på hovedet mens hun siger naaahh (nej)...........hun er også begyndt at mysse.........med helt åben mund.
Hvor herligt
Anna-jonas skriver: Ja, der sker dælme noget for tiden, hva'?? Der sker næsten noget nyt dagligt. Herhjemme vinker Ida, siger ja, og ryster på hovedet mens hun siger naaahh (nej)...........hun er også begyndt at mysse.........med helt åben mund.
et eller andet sted skal man ikke være ked af tigerspringene pigerne efterligner hinandens lyde mere end nogensinde ... og det er bare de mærkeligste lyde de laver: hyperventilerer i kor for sjov og fake-hoster samtidig. tosser!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128