Hus/lejlighed på Fyn SØGES! Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Ja, nu har vi ledt og ledt og ledt i laaaaaang tid efter et nyt sted at bo, og det er efterhånden kritisk, da Liam nu er  måneder, og vi har alt for lidt plads i vores 2 værelses lejlighed.

Er der nogen derude der kender nogen eller selv har en bolig til leje i Odense eller omegn, evt, Nyborg. Meget gerne et lille hus med have, og minimum 3 værelser. (evt. lejlighed)

Billig andel kan også have interesse. Da vi har et hus til salg på Lolland kan vi ikke betale så meget. Maks. 5000-6000 kr incl. om måneden.

Håber der er nogen der kan hjælpe. Vi har simpelthen ledt så mange stedet og der er bare ikke noget dels med plads nok eller billigt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

oo

en del godser og slotte på fyn har huse til udlejning på hele øen, jeg ved at Broholm Gods p.t. har to huse til udlejning, men de ligger omkring Gudme.

ellers er boligportalen.dk god, syntes jeg

Anmeld

26. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Tjuhl skriver:

en del godser og slotte på fyn har huse til udlejning på hele øen, jeg ved at Broholm Gods p.t. har to huse til udlejning, men de ligger omkring Gudme.

ellers er boligportalen.dk god, syntes jeg

Vi har ikke bil Så det skal helst ikke være for langt ude på landet.

Vi har kigget en del på boligportalen, men der har ikke været noget, de steder vi har kigget på har været fantastisk dårligt indrettet.

Men tak for input

Anmeld

30. januar 2010

RØDTOP

Hej hvornår skal i bruge et hus at bo i??????? er det akut eller kan det vente lidt. Jeg har et hyggeligt bondehus grundplan 145 m2, 2100 m2 grund,10 km uden for Nyborg med busforbindelse til Nyborg og Ringe + med et busskift også til Odense.

Hvad er det for et hus i har på Lolland.

Jeg er sjællænder og tænker at flytte tilbage til sjælland på et tidspunkt da jeg har min kæreste derovre.

Måske kan vi finde ud af noget.

Vil Du kontakte mig direkte på min mail inofamily@yahoo.dk">Dinofamily@yahoo.dk da det er helt tilfældigt jeg så din søgning her på sitet. mvh. Rødtop

Anmeld

30. januar 2010

Fines mor

Jeg ville prøve at kigge omkring Ringe hvor vi bor, her er da boliger til leje men mest i vores lokal avis. Jeg skal nok lige se når den udkommer på tirsdag.

I Ringe går der toge til Odense og Svendborg, og der er fine indkøbsmuligheder. Så jeg ville personligt vælge en bolig nær toget. Fynbus er lidt i krig herpå Fyn pt. da de gerne vil nedlægge ruter, og der skal spares penge pga. for få passagere.

Men kig langs togforbindelsen, det er langt mere sikkert hvad transport angår. Ringe er ikke så dyr en by at bo i.

Se evt.  Faaborg-midtfyns boligselskab, eller HD ejendomme kunne også være et bud ;-))

Anmeld

30. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Fines mor skriver:

Jeg ville prøve at kigge omkring Ringe hvor vi bor, her er da boliger til leje men mest i vores lokal avis. Jeg skal nok lige se når den udkommer på tirsdag.

I Ringe går der toge til Odense og Svendborg, og der er fine indkøbsmuligheder. Så jeg ville personligt vælge en bolig nær toget. Fynbus er lidt i krig herpå Fyn pt. da de gerne vil nedlægge ruter, og der skal spares penge pga. for få passagere.

Men kig langs togforbindelsen, det er langt mere sikkert hvad transport angår. Ringe er ikke så dyr en by at bo i.

Se evt.  Faaborg-midtfyns boligselskab, eller HD ejendomme kunne også være et bud ;-))

Mange tak

Jeg kender godt Ringe, og samme konflikt mht. fynbus, jeg ved der er en bus der kører direkte igennem Ringe fra Odense, men den bliver vist nedlagt.

Anmeld

30. januar 2010

Fines mor

Det er bus 121 de vil nedlægge. Men tilgængæld kommer der bus fra Kerteminde via Nyborg, Ørbæk, Ringe, Faaborg, så man den vej kan nå togforbindelsen til Odense/ Svendborg. Tror bare de er lidt forkælet, og forventer ingen busskift. Men når man har en togforbindelse, så kan den da udnyttes.

Årslev kunne også være et godt bud på ny bopæl ;-) Bl.a syntes jeg Midtfyn er et godt valg, da man kan komme rundt på Fyn efter arb. der er lige langt til Svendborg/ Odense/ Nyborg. Herover holder de heller ikke åben så længe i insstitutionerne;-( Kender en børnehave i Ørbæk der lukker kl. 15.30 fredag!!!!!

Anmeld

31. januar 2010

pussekat

hejsa

du kan prøve at se her også http://www.boligstedet.dk/lejebolig.shtml der kom mere på

Anmeld

31. januar 2010

maiken81

Hej

Har en veninde der bor i Odense Sø i et fedt leje rækkehus. Det er hd ejendomme der har dem, men man kan også se nogen af husene på www.lej-en-bolig.dk

Hilsen Maiken

Anmeld

31. januar 2010

Fines mor

Her kan du finde lokal aviserne for Fyn, du kan læse dem elektronisk og bagi avisen er der lejeboliger, også fra private.

http://ugeavisenfaaborg.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.