Humørsvingninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

otlitrom

Hvor er det bare hårdt at gå og vente.. Enten på to fine streger eller mens. Humøret svinger KONSTANT!

Lige nu er jeg parat til at hoppe under dynen, og tilbringe resten af ugen der. Det går bare ikke, fordi jeg skal på arbejde. Jeg ku' faktisk tude, men hvad hjælper dét lige? Nada!

For en time siden var humøret højt, og jeg tænkte "sikke et skønt vejr", "Bliver da dejligt at sklle have aftenvagt".. Bla bla bla.. Happy thoughts!

Karusellen kører bare.. ØV! Følelsesterror - vig bort, og tag kvalmen med! Kærnemælken er min eneste sande ven lige nu!

Andre der har det sådan? Så ynk lige lidt sammen med mig, eller kom med visdomsordene, der løser problemet.. Vil I?

Kitty - følelsesmæssigt rundforvirret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

katrine26

Jeg er ikke nogle gode råd. for har det helt på samme måde. arbejder som dagplejer så får kastet i hovede hverdag at ALLE andre får børn bar ikke os. svinger også helt vildt. når mens kommer og ca. 10 dage efter det er holdt på har jeg det fint nok men så kommer tiden med æl og venten på mens hader det. og er faktisk i mine sorte stund sagt til mig selv at vis jeg ikke er blevet gravid denne mdr. så vil jeg vente et år med at prøve igen.

Er spændt på om jeg selv kan overholde det.

Så ynker lidt sammen med dig. snøft snøft.

katrine26

Anmeld

26. januar 2010

oo

jeg er selv temmelig meget slået ud af, at jeg ikke har fået den HSG undersøgelse, som alle de andre i fertilitetsbehandling har fået, så jeg ved hvad du mener. og så kommer jeg hele tiden til at tænke den FORBUDTE tanke: "jeg håber det er lykkedes på mirakuløs vis helt naturligt denne måned". jeg er ikke begyndt at grumsebløde endnu, som jeg ellers plejer omkring dette tidspunkt. men det kan ligeså godt være fordi min cyklus endelig er ved at blive helt normal igen, som det kan være alt muligt andet. og så er det imorgen et år siden jeg fik fjernet vores første lille bitte helt forkerte graviditet og det er begyndt at gå i maven på mig her til eftermiddag.

jeg har simpelthen kvalme og trykken i brystet af bare tanker idag

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

katrine26 skriver:

Jeg er ikke nogle gode råd. for har det helt på samme måde. arbejder som dagplejer så får kastet i hovede hverdag at ALLE andre får børn bar ikke os. svinger også helt vildt. når mens kommer og ca. 10 dage efter det er holdt på har jeg det fint nok men så kommer tiden med æl og venten på mens hader det. og er faktisk i mine sorte stund sagt til mig selv at vis jeg ikke er blevet gravid denne mdr. så vil jeg vente et år med at prøve igen.

Er spændt på om jeg selv kan overholde det.

Så ynker lidt sammen med dig. snøft snøft.

katrine26

Kender godt tanken med "nu er det sidste forsøg, ellers er det pause".. Men vi kommer aldrig så langt herhjemme... Vi prøver altid liiiige én gang mere. Det har vi så gjort i 24 måneder nu.

Det er en hård kamp vi er igennem, men det er altid noget vi har baby.dk til at støtte hinanden!

Jeg håber for jer at i snart får de 2 streger.

Anmeld

26. januar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg er selv temmelig meget slået ud af, at jeg ikke har fået den HSG undersøgelse, som alle de andre i fertilitetsbehandling har fået, så jeg ved hvad du mener. og så kommer jeg hele tiden til at tænke den FORBUDTE tanke: "jeg håber det er lykkedes på mirakuløs vis helt naturligt denne måned". jeg er ikke begyndt at grumsebløde endnu, som jeg ellers plejer omkring dette tidspunkt. men det kan ligeså godt være fordi min cyklus endelig er ved at blive helt normal igen, som det kan være alt muligt andet. og så er det imorgen et år siden jeg fik fjernet vores første lille bitte helt forkerte graviditet og det er begyndt at gå i maven på mig her til eftermiddag.

jeg har simpelthen kvalme og trykken i brystet af bare tanker idag

Øv, sikken en dag i morgen! Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvordan det må være. Men det må være en stor stor sorg, og jeg kan godt forstå at kvalmen og tristheden melder sig.. Det må være hårdt! Men du er ederfløjteme stærk, Tjuhl! Og du ved, hvor meget vi andre herinde holder med dig og af dig! Det håber jeg kan være dig en lille trøst! Det er jo helt i orden at være ked af det. Det er jo fordi det betyder noget!!

Jeg synes virkelig vi kvinder går gennem et ton af tanker, både positive og negative, i løbet af en cyklus. Det er, hvad jeg fornemmer af vores skriverier herinde. Vi bruger SÅ meget energi på det! Jeg gør i hvert fald! Der går splitsekunder imellem tankerne, og føj, jeg synes det er hårdt. 

Lige i den her tid går jeg og "aflæser" hvert et signal kroppen sender. Men er det noget jeg selv skaber i mit tanke-spind eller ér det noget kroppen kommer med, fordi ønsket er gået i opfyldelse?

I'm going crazy!!

Anmeld

27. januar 2010

katrine26

kitty skriver:

Kender godt tanken med "nu er det sidste forsøg, ellers er det pause".. Men vi kommer aldrig så langt herhjemme... Vi prøver altid liiiige én gang mere. Det har vi så gjort i 24 måneder nu.

Det er en hård kamp vi er igennem, men det er altid noget vi har baby.dk til at støtte hinanden!

Jeg håber for jer at i snart får de 2 streger.

ja man er så træt af at gå og vente at denne nemmeste løsning er bare at holde pause, men som jeg skrev så tror jeg heller ikke vi kan lade vær med at prøve bare LIGE engang mere. men syntes sku det er vildt svært hvad man skal beslutte sig for.

for på den ene side så vil man vild gerne være gravid men på den anden side så står det mig snart så langt ud af halsen af at gå og håbe hele tiden.

puuhhh bliver lige lidt ked når jeg har det sådan, det er ikke en sjov tid at gå i gennem.

Ja det er dejligt at komme ind på baby.dk og snakke med andre så man ikke føler sig helt alene.

at år 2010 er vores år til at få to streger.

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.