Ja jeg ved godt, at jeg ikke er den eneste og at der findes mange alenemødre og kvinder hvis mænd arbejder væk hjemmefra i længere perioder, men jeg er bare ikke alenetypen. Længere.
Min mand er soldat og i denne uge er de på øvelse og jeg HADER at være alene. Han har før i tiden været rigtig rigtig meget på øvelse, da vi mødte hinanden var de næsten afsted hver uge og tit i flere uger af gangen. Og han har været et halvt år i afghanistan.
I starten havde jeg det ikke på denne måde....det er kommet efter turen til afghanistan. Det er ikke fordi jeg er bange for at være alene, jeg kan bare ikke lide det. Jeg savner ham virkelig meget, Jeg ved godt, at det er sundt at savne og det gør vi da også af og til. Men det der med øvelserne er bare ikke lige det bedste jeg ved.
En ting er at vi plejer at være to om Olivia og sådan...det er ikke det der er glat, det er mere bare det at være alene. Det er så ensomt. Jeg ved ikke om det er frygten og ensomheden fra da han var i afghanistan der stadig sidder i mig eller hvad det, men rart det er det ikke. Og han ved det godt, men der er jo ligesom ikke noget at gøre ved det.
Jeg ved ikke hvad jeg ville med det her, jeg tror bare lige jeg skulle ha det ud og håber at nogen har nogle visdomsord...eller bare nogle ord...til mig.
Jannie
Anmeld