Hvor handler du babyting på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

smokin

Jeg har surfet lidt på nettet for at prøve at finde besparelser på de ting man ikke kan undvære som førstegangsfødende til baby. 

Jeg er lidt modstander af babysams uhyggelige høje priser, og vil gerne støtte de små internetbikse der er rundt om i landet/udlandet. 

Så hvor bruger I jeres penge på nettet?

De ting jeg i øjeblikket søger mest på er:

Musik uro

Aktivitetstæppe

Sengetøj til baby

Sengerand

puslekommoder

Seng/vugge

Slyngevugge (her er jeg især interesseret i om der kun er den der hedder "slyngevuggen" eller om der findes billigere alternativer)

Tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

LotteGabriella

Zette skriver:

Jeg har surfet lidt på nettet for at prøve at finde besparelser på de ting man ikke kan undvære som førstegangsfødende til baby. 

Jeg er lidt modstander af babysams uhyggelige høje priser, og vil gerne støtte de små internetbikse der er rundt om i landet/udlandet. 

Musik uro

Aktivitetstæppe

Sengetøj til baby

Sengerand

puslekommoder

Seng/vugge

Slyngevugge (her er jeg især interesseret i om der kun er den der hedder "slyngevuggen" eller om der findes billigere alternativer)

Tøj

Jeg har købt en del ting på tøjbamsen.dk, men har haft lidt problemer med dem med en vare jeg havde bestilt som aldrig dukkede op, selvom jeg utallige af gange skrev og ringede til dem! Det var dog kun 2 sutte, men det er mere princippet i det

Men for 1 måned siden slugte jeg min stolthed pg fik den fedeste kørerpose på tilbud til 399 kr., sat ned fra 799 kr.

Har ellers både købt barnevogn, tremmeseng mv. (dog set i deres fysiske butik først)

Anmeld

26. januar 2010

Svenne

Jeg kan godt lide www.minimums.dk
De har en masse lækre ting til børneværelset
Ellers handler jeg også tit ved www.moods.dk

Anmeld

26. januar 2010

smokin

LotteGabriella skriver:

Jeg har købt en del ting på tøjbamsen.dk, men har haft lidt problemer med dem med en vare jeg havde bestilt som aldrig dukkede op, selvom jeg utallige af gange skrev og ringede til dem! Det var dog kun 2 sutte, men det er mere princippet i det

Men for 1 måned siden slugte jeg min stolthed pg fik den fedeste kørerpose på tilbud til 399 kr., sat ned fra 799 kr.

Har ellers både købt barnevogn, tremmeseng mv. (dog set i deres fysiske butik først)

Jeg har også fundet en lækker seng på tojbamsen som jeg overvejer at købe. De har været rigtig hurtige til at besvare mails osv. så jeg fik et rigtig godt indtryk af dem.

Synes måske det er lidt "fladt" at de ikke erstattede pakken til dig, især hvis det kun var sutter der var tale om.

KH
Zette

Anmeld

26. januar 2010

LotteGabriella

Zette skriver:

Jeg har også fundet en lækker seng på tojbamsen som jeg overvejer at købe. De har været rigtig hurtige til at besvare mails osv. så jeg fik et rigtig godt indtryk af dem.

Synes måske det er lidt "fladt" at de ikke erstattede pakken til dig, især hvis det kun var sutter der var tale om.

KH
Zette

ja det er sgu lidt langt ude, for det var noget der manglede i en pakke som jeg HAVDE modtaget de havde bare ikke fået lagt alt i den!!

Anmeld

2. februar 2010

smokin

2. februar 2010

Heidi.

Zette skriver:

Musik uro

Aktivitetstæppe

Sengetøj til baby

Sengerand

puslekommoder

Seng/vugge

Tøj

Hejsa..

Jeg bruger trendsales rigtig meget.. Det er selvfølgelig mest brugt, men der er osse nyt.. Men jeg synte man kan spare rigtig mange penge

Anmeld

2. februar 2010

smokin

Heidi. skriver:

Hejsa..

Jeg bruger trendsales rigtig meget.. Det er selvfølgelig mest brugt, men der er osse nyt.. Men jeg synte man kan spare rigtig mange penge

Alle i min svigerfamilie er helt oppe og stå over trendsales, men jeg kan squ ikke rigtig finde ud af det. Nu er det godt nok længe siden jeg har set på det sidst, men er det ikke også firmaer der er derinde? Eller?

Jeg må prøve det. Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.