Hip hip hurraaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

I er skide skønne! Mange tak, de damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Vinker

DatterMalou skriver:

I er skide skønne! Mange tak, de damer!

Var da så lidt Sofie  Havde du en god dag ?

Anmeld

27. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Vinker skriver:

Var da så lidt Sofie  Havde du en god dag ?

Ja det var en rigtig dejlig dag... Malou Selma er bare inde i en periode hvor hun VIL bestemme, så jeg fik da diskuteret en del med hende. Og så kom David og lavede mad til os, dejlige lækre burgere.. Mums.

OG og og, så har jeg fået blomster af ham. Fordi jeg først får min gave i weekenden, han havde "kun" 500 kr. og købe for, og det var jo ligesom ikke nok..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2010

Vinker

DatterMalou skriver:

Ja det var en rigtig dejlig dag... Malou Selma er bare inde i en periode hvor hun VIL bestemme, så jeg fik da diskuteret en del med hende. Og så kom David og lavede mad til os, dejlige lækre burgere.. Mums.

OG og og, så har jeg fået blomster af ham. Fordi jeg først får min gave i weekenden, han havde "kun" 500 kr. og købe for, og det var jo ligesom ikke nok..

Dejligt at høre (selvom du har en bestemt dame i huset thi hi)

Smukke smukke blomster - hvor er han sød  Spændende hvad du har i vente fra ham af

Anmeld

27. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Vinker skriver:

Dejligt at høre (selvom du har en bestemt dame i huset thi hi)

Smukke smukke blomster - hvor er han sød  Spændende hvad du har i vente fra ham af

Altså det er ikke så godt, david siger nogen gange i sjov, at han ikke ved hvornår han vil komme igen, fordi Malou Selma har arvet mit tempemant. Og jeg har jo stadig mit. Så 2 sure damer i huset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.