F... de smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Jane31

Ohh my good siger jeg bare. Jeg døjer simpel hen med diverse smerter og er ved at blive vanvittig.... Er idag 37 +4 og har bare så ondt i lænden, ballerne og forneden foran. Gid han snart plobber ud, så man kan slippe for de her smerter. Andre der har det ligesom mig??? Føler nogen gange bare trang til at tude....

Jane 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

janey skriver:

Ohh my good siger jeg bare. Jeg døjer simpel hen med diverse smerter og er ved at blive vanvittig.... Er idag 37 +4 og har bare så ondt i lænden, ballerne og forneden foran. Gid han snart plobber ud, så man kan slippe for de her smerter. Andre der har det ligesom mig??? Føler nogen gange bare trang til at tude....

Jane 37+4

Hej søde... Hvordan er smerterne i lænden?? Og hvor længe har du haft dem?

Da jeg i sidste uge var oppe på sygehuset pga. smerter i lænden og ballerne, fik jeg at vide det var veer!!!

Jeg fik besked på at tage hjem, tage et bad og slappe FULDSTÆNDIGT af... De gik i sig selv igen, men de kunne have blevet ved og jeg så gik i fødsel, sagde jordmoderen oppe på fødegangen..

Jeg troede bare det var min bækkenløsning der drillede, men min mor havde sagt at veer kan starte i lænden og de slet slet ikke behøver at mærkes ligesom plukveer...

Sabrina 34+6

Anmeld

26. januar 2010

Jane31

De er bare pressende, går hele vejen og nogengange om foran. Det startede i går formiddags, men de er gået lidt i sig selv lige nu her. Men mit skamben gør også en del ondt.

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

janey skriver:

De er bare pressende, går hele vejen og nogengange om foran. Det startede i går formiddags, men de er gået lidt i sig selv lige nu her. Men mit skamben gør også en del ondt.

Har du bækkenløsning?

Anmeld

26. januar 2010

Jane31

en lille smule tror jeg min jm sagde

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

janey skriver:

en lille smule tror jeg min jm sagde

For mig lyder det som veer.. Måske bare plukveer, men jeg ville holde øje...

Men det kan også være din bækkenløsning er blevet værre.. Min bækkenløsning er på skambenet, lænden, balden og ned i venstre ben, som gør at jeg har svært ved at løfte benet...

Held og lykke og stort Sabrina... 34+6

Anmeld

26. januar 2010

Jane31

Tak skal du have og i lige måde da

Jane 37+4

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Jeg synes det lyder som veer.

Du får lige en masse ve-støv af mig

Held og lykke med det.

Anmeld

26. januar 2010

Michala

Jeg mærker heldigvis sjældent til mine plukveer, men hvor er jeg dog øm, især på hofterne, efter at have sovet om natten. Og siden sidste uge er jeg begyndt at få de mest irriterende smerter i form af jag/krampe i venstre lyske. Det er virkelig så jeg hopper med et spjæt, når de kommer, og bliver desværre kun værre

Må siges, at det langt fra er smertefrit at være gravid, selvom jeg ellers synes jeg er sluppet godt fra de fleste smerter!

Anmeld

26. januar 2010

Jane31

Takker for alle jeres søde henvendelser og svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.