Apropos facebook...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Ida.

Så ved jeg godt, at der er nogle inkarnerede facebook-modstandere herinde og det er skam også helt fair...men der må da være andre end mig, der er på fjæsen...skulle I have lyst til at blive min ven (okay så bliver det næsten ikke mere 4. klasse - vil du være min ven? Sæt kryds JA __ NEJ __ MÅSKE __ )- så er navnet Ida Maria Stenild Coltau...og ja jeg tror bestemt, jeg er den eneste med det navn

/Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Vinker

Hihi ja de små sedler med plads til små krydser husker vi vidst alle

Ja ser ud til du er den eneste der hedder det - Jeg kan dog ikke sige det samme om mit navn. Har ikke tal på hvor mange der i dette lille land hedder det samme som mig, nemlig Rikke Hansen  Hvor tamt!

Har prøvet at tilføje dig på FB, men det virker ikke helt pt. så må vente lidt

Hilsen en der er ret afhængig af FB (lige såvel som med baby.dk)

Anmeld

26. januar 2010

iln

Jeg er vildt meget afhængig af Fjæsen Er derinde flere gange om dagen nu når man går hjemme og den bette putter.

Ved heller ikke lige hvor mange de rhar mit navn men Ida Lisa Nielsen.

Anmeld

26. januar 2010

iln

Ej og så tilføjer jeg dig Ida og kan se vi har en fælles ven. sjovt nok. Tina Andersen. Hvor kender du hende fra hvis jeg min snage.

Anmeld

26. januar 2010

Ida.

Ej og så tilføjer jeg dig Ida og kan se vi har en fælles ven. sjovt nok. Tina Andersen. Hvor kender du hende fra hvis jeg min snage.

Ej hvor skægt! Jamen Tina er min mands kusine  Hvor kender du hende fra?

Anmeld

26. januar 2010

iln

idamaria83 skriver:

Ej hvor skægt! Jamen Tina er min mands kusine  Hvor kender du hende fra?

Jeg har snaget Dit efternavn sagde mig et eller andet. Er opvokset i Dronninglund og synes nok jeg havde hørt det efternavn i området. Tina gik jeg i klasse med på gymnasiet. Vi snakker ikke sammen den dag i dag men kender hende jo rimlig godt efter 3 år i samme klasse.

Anmeld

26. januar 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Så ved jeg godt, at der er nogle inkarnerede facebook-modstandere herinde og det er skam også helt fair...men der må da være andre end mig, der er på fjæsen...skulle I have lyst til at blive min ven (okay så bliver det næsten ikke mere 4. klasse - vil du være min ven? Sæt kryds JA __ NEJ __ MÅSKE __ )- så er navnet Ida Maria Stenild Coltau...og ja jeg tror bestemt, jeg er den eneste med det navn

/Ida

Jojo jeg er skam også på. Har lige tilføjet dig

Anmeld

26. januar 2010

Ida.

iln skriver:

Jeg har snaget Dit efternavn sagde mig et eller andet. Er opvokset i Dronninglund og synes nok jeg havde hørt det efternavn i området. Tina gik jeg i klasse med på gymnasiet. Vi snakker ikke sammen den dag i dag men kender hende jo rimlig godt efter 3 år i samme klasse.

Ja når man er opvokset i Dronninglund, så kan man meget vel være stødt på Coltau-klanen men sjovt! It's a small world

Anmeld

26. januar 2010

JustAnotherName

Jeg vil gerne være din ven   
....men jeg er altså én af de der særlinge der IKKE vil have en profil på FB!

Anmeld

28. januar 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg vil gerne være din ven   
....men jeg er altså én af de der særlinge der IKKE vil have en profil på FB!

Hehe det ved jeg godt Katrine men jeg er da glad for, at du gerne vil være min ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.