Så blev Elias´døbt...billedespam:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

3drenge

Vi holdte i går d. 24.01.2010 barnedåb for Elias. Havde en helt fantastisk dag, hvor alt bare kørte efter planen, så det var rigtig dejligt Holdte det herhjemme med den nærmeste familie, vi var 23 i alt. Fik mad udefra og så havde jeg selv lavet dåbskagen.

Dåbskjolen er min mors brudekjole der er syet om og som både mig og mine brødre er blevet dømt i og nu også vores børn, alle vores navne er broderet derpå. 

Her kan I se lidt (mange) billeder fra den store dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke med ham!!! Hvor er han fin i kjolen!!

Det var da godt, at han blev døbt, når din bror og du nu blev dømt... hihi. Sorry, kunne ikke lade være, for det syntes jeg var lidt sjovt...

Er det din bror der står med ham på billedet lige over det af dig og Elias.... synes i hvert fald han ligner dig temmelig meget...

Det ser ud til I har haft en rigtig dejlig dag... Flot kage!!

Anmeld

25. januar 2010

3drenge

bondepigen skriver:

Hjertelig tillykke med ham!!! Hvor er han fin i kjolen!!

Det var da godt, at han blev døbt, når din bror og du nu blev dømt... hihi. Sorry, kunne ikke lade være, for det syntes jeg var lidt sjovt...

Er det din bror der står med ham på billedet lige over det af dig og Elias.... synes i hvert fald han ligner dig temmelig meget...

Det ser ud til I har haft en rigtig dejlig dag... Flot kage!!

1000 tak skal du have. Ja det var da godt han ikke blev dømt i går ha ha Ja det er min bror og også ham med tvillingpigerne

Det var en rigtig god dag, men må også indrømme jeg er glad for at have det overstået nu

Anmeld

25. januar 2010

Bondepigen

lukasogsilas skriver:

1000 tak skal du have. Ja det var da godt han ikke blev dømt i går ha ha Ja det er min bror og også ham med tvillingpigerne

Det var en rigtig god dag, men må også indrømme jeg er glad for at have det overstået nu

Ja ok, det kan jeg da godt se, når du siger det...

Ja, det er rart, når det er vel overstået, og man kan få sig en tiltrængt slapper, for nok er det hyggeligt at holde fest, men det er da osse lidt hårdt...

Anmeld

25. januar 2010

densorteenke

hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud, og hvor er han dejlig stort tillykke

Anmeld

26. januar 2010

3drenge

densorteenke skriver:

hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud, og hvor er han dejlig stort tillykke

1000 tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.