Så er jeg da nået så langt. 8+0. Jeg har ikke aborteret og risikoen bliver vel mindre dag for dag, kan jeg tænke mig... mmm.
Jeg skal til lægen og have første lægeundersøgelse i morgen. Det er mega træls at det er min nye læge, men det er der jo ikke noget at gøer ved. Det skal jeg jo bare.
Og bagefter skal jeg ind og scannes. jeg har sådan et naivt håb om at jeg er en uge længere end jeg regner med og at jeg kan få nf om 2 uger eller noget. Totalt naivt og langt ude... For jeg ved jo godt at jeg var inde og få scannet livmoder og æggestokke først i november og der sagde de at mine slimhinder så ud som midt i en mens og det passer også med at jeg havde mens dagen efter min fødselsdag. Så altså altså. jeg er ikke en uge længere henne. Men det gad jeg nu RIGTIG godt at være...
Men i hvertfald, skal de altså bare se en rigtig fin spire på 8+1 og sige til mig at jeg skal til nf den 18. feb. Så er det fint med mig. Så skal jeg bare få tiden til at gå indtil den 18. feb også skal jeg bare se en fin og rask baby der...
Mmm. Men det er meget sære følelser omkring scanningen, for jeg glæder mig ikke rigtig, jeg kan jo ikke få noget forhold til den endnu, andet end at jeg kan blive glad for at den lever. Men stadig ikke slappe af, før efter nf. mmm.
Men altså - skal selvfølgelig nok skrive bagefter i morgen ...
Tror også hellere at jeg må gå nogenlunde tidlig i seng jeg er bare helt vildt mega træt... mmm.
Anmeld