glemte da lige at fortælle at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Barbamama

jeg har fået mit allerførste meget våde kys af Carla i dag. Jeg var ved at omkomme af grin. Hun holdt mig på begge kinder og jeg lavede trutmund og kysselyde og så overfaldt hun bare mit ansigt med meget åben mund og hun gjorde det mange gange i træk. Det var simpelthen så sjovt!!! Og meget vådt!!!! ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

jeg har fået mit allerførste meget våde kys af Carla i dag. Jeg var ved at omkomme af grin. Hun holdt mig på begge kinder og jeg lavede trutmund og kysselyde og så overfaldt hun bare mit ansigt med meget åben mund og hun gjorde det mange gange i træk. Det var simpelthen så sjovt!!! Og meget vådt!!!! ha ha ha ha

nåre hvor er det bare skønt der er ikke noget beder end møsser fra ens små børn.. vi er ved at lære valdemar at kysse med lukket mund.. hihi

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

nåre hvor er det bare skønt der er ikke noget beder end møsser fra ens små børn.. vi er ved at lære valdemar at kysse med lukket mund.. hihi

ha ha ha ja det er noget værre noget med de der åbne munde... Hi hi. Men ja det er bare skønt!!!!

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Hehe hvor sødt Og selvom det er vådt så smelter man alligevel

Emil skal også altid have tungen med, vildt træls. Han kan også finde på at slikke på kinden

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

suanne85 skriver:

Emil skal også altid have tungen med, vildt træls. Han kan også finde på at slikke på kinden

ha ha ha ´ha ha ha nam nam

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

haha ham emil er da en frækkert at han ska stikke tungen ud også oss slikke på kinden, men kærligheden fra ens børn er bare vidunderlig..

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

haha ham emil er da en frækkert at han ska stikke tungen ud også oss slikke på kinden, men kærligheden fra ens børn er bare vidunderlig..

Ja han gjorde det engang ind i min mund. Sad og gabte og han trooede åbenbart jeg vil give ham et mys, så stak han nærmest hele sin mund ind i min hehe. ad

Anmeld

25. januar 2010

anna-jonas

Ja, sådan et godt vådt kys fra englebassen er bare det bedste i verden................også selvom man skal tørres grundigt bagefter. Pas på............hun kan komme til at bide, i ren begejstring.

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

suanne85 skriver:

Ja han gjorde det engang ind i min mund. Sad og gabte og han trooede åbenbart jeg vil give ham et mys, så stak han nærmest hele sin mund ind i min hehe. ad

ha ha ha jeg kan lige se det for mig.

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Ja, sådan et godt vådt kys fra englebassen er bare det bedste i verden................også selvom man skal tørres grundigt bagefter. Pas på............hun kan komme til at bide, i ren begejstring.

åh ja så skal jeg da til at passe på. Hun nulrede også hele hovedet rundt i mit bagefter. Det var ren hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.