Hej alle
August '09 smed jeg p-pillerne efter 3 års brug, jeg synes selv at have fået en rimelig normal menstruations rytme som jeg kan regne med, men selv efter et par teste med nogle måneders mellemrum er det ikke lykkedes os at blive gravide.
- Men i starten af sidste uge begyndte jeg at have utrolig ondt i brysterne, hovedsagligt hvis man lagde pres ind på siderne fra f.eks. mine bh'er men også hvis jeg bare kom til at støde imod noget. Min mave begyndte også at te sig, ved jeg følte mig oppustet og lidt hård i maven selvom jeg reglmæssigt gik på toilet, dog skulle jeg tisse en del mere. Jeg blev ved med at have en smag i munden, ikke af metal men som om morgen når man vågner op.
- Havde besluttet jeg ville tage en test i denne uge. Men idag fik jeg min periode som ventet, stadig samme mængde. Føler mig frusteret over kroppen snyder mig på den måde, da dette er noget vi begge meget gerne vil.
- Kan jeg være en af de få som kan gå en hel graviditet igennem med en normal menstruations rytme? Da min faster fødte sin yngste datter, lå hun på gang med en som havde sin menstruation hele vejen igennem sin graviditet.
Anmeld