Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Loan

Hej alle

August '09 smed jeg p-pillerne efter 3 års brug, jeg synes selv at have fået en rimelig normal menstruations rytme som jeg kan regne med, men selv efter et par teste med nogle måneders mellemrum er det ikke lykkedes os at blive gravide.

- Men i starten af sidste uge begyndte jeg at have utrolig ondt i brysterne, hovedsagligt hvis man lagde pres ind på siderne fra f.eks. mine bh'er men også hvis jeg bare kom til at støde imod noget. Min mave begyndte også at te sig, ved jeg følte mig oppustet og lidt hård i maven selvom jeg reglmæssigt gik på toilet, dog skulle jeg tisse en del mere. Jeg blev ved med at have en smag i munden, ikke af metal men som om morgen når man vågner op.

- Havde besluttet jeg ville tage en test i denne uge.  Men idag fik jeg min periode som ventet, stadig samme mængde. Føler mig frusteret over kroppen snyder mig på den måde, da dette er noget vi begge meget gerne vil.

- Kan jeg være en af de få som kan gå en hel graviditet igennem med en normal menstruations rytme? Da min faster fødte sin yngste datter, lå hun på gang med en som havde sin menstruation hele vejen igennem sin graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Pige2009

Det hører nu til de yderst sjældne tilfælde, at kvinder har deres mens hele graviditeten. Jeg havde mens ind til 15. uge mener jeg, så nogle har mens,selvom de er gravide.

Dog kan det også sagtens være psykisk, når du nu så brændende ønsker at være gravid. Tag en test, hvis du er i tvivl

K.h. Linda

Anmeld

25. januar 2010

Loan

Det ikke fordi det er noget der fylder meget i min hverdag, mest når vi er ude ved min bonus svigerforældre da de altid spørger ind til det.

- Og især i denne tid har jeg ikke skænket det en tanke da min mormor lige er død.

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

hej

jeg har lige født d. 3 december. og jeg har haft min mins. lige indtil det sidste. den kom på den dag den skulle hver gang. jeg tror jeg har brugt mine første tusind kroner på graviditets test. men det er som regl sådan at når man har sin mins hele vejen igennem er der et eller andet du ikke udskæller som er det der skal til for at vise det på en normal graviditets test, det var sådan min læge fortalte mig det  jeg havde taget en graviditetstest samme morgen som jeg skulle til læge, og den viste jeg ikke var gravid, og da jeg kom til læge var jeg 10 uger henne

kram fra louise

Anmeld

25. januar 2010

Loan

hej

jeg har lige født d. 3 december. og jeg har haft min mins. lige indtil det sidste. den kom på den dag den skulle hver gang. jeg tror jeg har brugt mine første tusind kroner på graviditets test. men det er som regl sådan at når man har sin mins hele vejen igennem er der et eller andet du ikke udskæller som er det der skal til for at vise det på en normal graviditets test, det var sådan min læge fortalte mig det  jeg havde taget en graviditetstest samme morgen som jeg skulle til læge, og den viste jeg ikke var gravid, og da jeg kom til læge var jeg 10 uger henne

kram fra louise

Okay, så det kunne godt ske jeg alligevel skulle ringe ned til min læge, for mine test har også været negative.

- Tak & Og tillykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.