I stink!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - det er måske lidt klamt at skrive om. Men jeg syntes bare jeg lugter... :-S Jeg ved ikke om det er hormoner eller hvad det er. Men altså - har jeg ikke været i bad i en ½ dag, så syntes jeg bare jeg stinker...

Æv. Jeg håber det går over, så jeg ikke skal føle at jeg skal stinke helt til september...

Stinker I andre også?

jeg syntes jeg drikker nok, men jeg syntes bare mit tis lugter... Også gør det det altså ikke bedre, at jeg føler jeg skal på wc hele tiden, så jeg skal tisse hele tiden. Og selvom jeg tørrer mig grundigt, så føler jeg bare det hænger ved. Vadrk...

Håber virkelig det ændrer sig. Syns ikke det har været sådan de andre gange jeg var gravid. Mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Diana...

Åhh jeg synes bar jeg stank af sur F...... ØV ØV og jeg synes ikke der gik mere en få timer efter jeg havet været i bad øv øv det var jeg bare godt træt af. 

Anmeld

25. januar 2010

DK

Jeg lugtede også sådan af sur sved da jeg var gravid. Sådan er det vist bare!!

Anmeld

25. januar 2010

Valle81

I know the feeling so very well:0)

Anmeld

25. januar 2010

Sisley

Jeg lugter også - mest af tis, hvis jeg nu skal sige det ligeud. Jeg skiftede trusser mindst 2 gange om dagen indtil jeg begyndte at bruge trusseindlæg - det er trods alt lidt nemmere - og det har hjulpet. Måske er vores næser også bare ekstra følsomme :-)

Anmeld

25. januar 2010

@spire

samme her..

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh det er da dejligt at vide, at man ikke er alene i en verden af stinke-stink... !!

Anmeld

25. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

Altså - det er måske lidt klamt at skrive om. Men jeg syntes bare jeg lugter... :-S Jeg ved ikke om det er hormoner eller hvad det er. Men altså - har jeg ikke været i bad i en ½ dag, så syntes jeg bare jeg stinker...

Æv. Jeg håber det går over, så jeg ikke skal føle at jeg skal stinke helt til september...

Stinker I andre også?

jeg syntes jeg drikker nok, men jeg syntes bare mit tis lugter... Også gør det det altså ikke bedre, at jeg føler jeg skal på wc hele tiden, så jeg skal tisse hele tiden. Og selvom jeg tørrer mig grundigt, så føler jeg bare det hænger ved. Vadrk...

Håber virkelig det ændrer sig. Syns ikke det har været sådan de andre gange jeg var gravid. Mmm...

åh ja zafir.. såen er det vidst bare

det gjorde jeg ihvertfald også i min graviditet.. øvøv.. men noget man lige må holde ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.