Min første kage i MMF-universet;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

jillkolsbjerg

Ja så blev det min tur til at prøve mine kreative evner af i kageuniverset...så jeg kan øve mig lidt til vi engang skal have barnedåb;-) Farmand er ved Léasy derfor navnet på kagen...så kan de være forsøgspersoner;-)

det er med købebunde, pærecider og hindbærmousse;-)

håber de kan lide den;-)

knus jill

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HEHEHE!!!... altså indtil leasy står på, så ligner det ikke liiiige en leasy kage

Jeg syntes den er rigtig fin af et første forsøg.

hvordan gik det med det der pærecider creme? Og smagte det godt? Jeg er virkelig nysgerrig omkring den. Jeg vil lave en prøve creme en af dagene

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

Hvor er den bare flot 

Anmeld

25. januar 2010

FruEllingsen

Den er blevet rigtig flot..

Rigtig godt klaret af at det er første gang

Anmeld

25. januar 2010

Bondepigen

Hvor er den bare flot!!!!

Anmeld

25. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

super flot

Anmeld

26. januar 2010

jillkolsbjerg

Zafir skriver:

HEHEHE!!!... altså indtil leasy står på, så ligner det ikke liiiige en leasy kage

Jeg syntes den er rigtig fin af et første forsøg.

hvordan gik det med det der pærecider creme? Og smagte det godt? Jeg er virkelig nysgerrig omkring den. Jeg vil lave en prøve creme en af dagene

griner, nej farverne må de tænke sig til;-) Har endnu ikke de "rigtige" farve i huset, så det er lavet med frugtfarve;-)

Hmm nu har jeg jo ikke selv smagt det færdige resultat, men smagte da lige på cidermoussen inden den kom på, synes egentlig ikke den smager af vild meget, jeg kunne i hvert fald ikke rigtig difinér hvad det skulle smage af hvis jeg ikke vidste det, sådan lidt sødt agtigt;-) 

nu må vi se hva de siger til den;-)

knus jill

Anmeld

26. januar 2010

jillkolsbjerg

Tusind tak piger;-)

knus jill

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jillkolsbjerg skriver:

griner, nej farverne må de tænke sig til;-) Har endnu ikke de "rigtige" farve i huset, så det er lavet med frugtfarve;-)

Hmm nu har jeg jo ikke selv smagt det færdige resultat, men smagte da lige på cidermoussen inden den kom på, synes egentlig ikke den smager af vild meget, jeg kunne i hvert fald ikke rigtig difinér hvad det skulle smage af hvis jeg ikke vidste det, sådan lidt sødt agtigt;-) 

nu må vi se hva de siger til den;-)

knus jill

Mmm Okay. Så må jeg hellere lave en prøve Inden jeg skal stoppe den i en kage

Anmeld

26. januar 2010

Anasmor

Zafir skriver:

Mmm Okay. Så må jeg hellere lave en prøve Inden jeg skal stoppe den i en kage

Jeg glemte at skrive at jeg hælder 2 dl cider i,  istedet for 1½ som jeg har skrevet i opskriften.. den stivner fint op så man kan sagtens tilsætte den ekstra ½ dl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.