Viktor var i sin 7 himmel i weekenden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Jules

Hihi....

Ja.... Ved sgu ikke hvad der skal blive af den knægt!

Vi var med min søster i Hadsund i lørdags for at købe termo støvler til Viktor .... Med det samme vi kommer ind i butikken løber han hen til de der grimme (Undskyld til jer der bruger dem! Men det er de altså ) træsko plastik agtige nogen... Og han tager et par lyserøde... Hihi. Så kommer ekspendienten og hjælper os med støvlerne og han starter ud med at give hende et langt knus... Og igen da vi prøver nogle andre endnu et laaaaangt knus

Da vi så havde valgt støvler er den anden ekspedient blevet færdig med at betjene nogen andre og går fra nogle sko på gulvet. VUPTI går Viktor hen og sætter dem pænt på plads

De smilte og grinte alle sammen og sagde han godt kunne få et job hos dem Så kom der er pige ind og skulle have sko og VUPTi var Viktor der igen og hentede nogle fine guld sko og stillede foran hende.... Jeg var helt målløs .... Hihi... Jeg var hvis ikke den eneste der var helt paf...Hihi.

Han ville slet ikke med hjem igen!

Åh hvor jeg elsker min dejlige dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

TbCp

Hahaha hvor er han god

Anmeld

25. januar 2010

anna-jonas

Han er da vist enhver mors drømmesøn, hva'?? Elsker at shoppe sko, og holder orden på dem.........

Anmeld

25. januar 2010

Ranarupta

Nøj, en skøn dreng! Herligt, at han ikke er bange af sig!

Og sikke et dejligt billede 

/Karina 19 + 2

Anmeld

26. januar 2010

Bondepigen

Haha, det lyder til han kunne blive en god skohandler... Måske du skal have ham med næste gang, du skal have nye sko.

Men hvor er han dog kær... Hvor må hun have nydt de to laaange knus. Det ville jeg i hvert fald ikke kunne stå for!!!

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Haha Viktor du smelter mig din dejlige dreng - Han lyder simpelthen for herlig, suk  

Anmeld

26. januar 2010

Jules

bondepigen skriver:

Haha, det lyder til han kunne blive en god skohandler... Måske du skal have ham med næste gang, du skal have nye sko.

Men hvor er han dog kær... Hvor må hun have nydt de to laaange knus. Det ville jeg i hvert fald ikke kunne stå for!!!

Ja det er jo en ren fryd at have ham med ude og købe sko... Så det slipper han ikke for

Han vil da helt sikkert gerne give dig nogen også

Anmeld

26. januar 2010

Jules

Ranarupta skriver:

Nøj, en skøn dreng! Herligt, at han ikke er bange af sig!

Og sikke et dejligt billede 

/Karina 19 + 2

Mange tak Det var sødt skrevet...

Anmeld

26. januar 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Han er da vist enhver mors drømmesøn, hva'?? Elsker at shoppe sko, og holder orden på dem.........

Ja helt bestemt Ens sko behov stiger jo yderligere af det...Hihi

Anmeld

26. januar 2010

Milka

nej hvor er det bare SØDT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.