Pas med til norge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.277 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Stumpen

Muligvis et dumt spørgsmål, men Karsten og Mathilde skal til norge i uge 8 og de skal med fly... Skal man have pas med der?? Ved godt at man ikke skal når man rejser indenfor norden, men vi har jo intet billede-legitimention på hende -ej heller pas... Nogen der kan hjælpe mig?? For vi kan jo ikke nå at få et pas, hvis dette er tilfældet... Eller kan man få et midlertidigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

LRJ

Stumpen skriver:

Muligvis et dumt spørgsmål, men Karsten og Mathilde skal til norge i uge 8 og de skal med fly... Skal man have pas med der?? Ved godt at man ikke skal når man rejser indenfor norden, men vi har jo intet billede-legitimention på hende -ej heller pas... Nogen der kan hjælpe mig?? For vi kan jo ikke nå at få et pas, hvis dette er tilfældet... Eller kan man få et midlertidigt??

Mener bare de skal have sygesikringen med

Men i kan os godt nå at få et pas, det er bare at fortælle hvornår i skal af sted iog så bliver passet en hastesag

Jeg Kom i tanke om at jeg skulle have pas med til polen en uge før jeg skulle af sted, og havde den 3 dage efter jeg havde bestilt den

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Vi har rejst en hel del med fly til norge og vi har ALTID skulle vise pas, det er jo ikke en del af EU skal du huske, så jeg vil helt sikkert sige at du skal have pas med ligemeget hvor lille man er

Anmeld

25. januar 2010

Mie A

Min mand har kørt en del lastbil i Norge og har aldrig skulle have pas med.

Mener ikke at pas er nødvendigt i de nordiske lande.

Anmeld

25. januar 2010

Pige2009

Sofiekdk skriver:

Vi har rejst en hel del med fly til norge og vi har ALTID skulle vise pas, det er jo ikke en del af EU skal du huske, så jeg vil helt sikkert sige at du skal have pas med ligemeget hvor lille man er

Ja, man skal vise pas, når man flyver til Norge, men kun fordi man flyver. Det har intet at gøre med, at de ikke er med i EU. De nordiske lande - Danmark, Island, Finland, Norge og Sverige har indgået en aftale om, at man ikke landene imellem skal vise pas, når landegrænserne krydses i bil

K.h. Linda.

Anmeld

25. januar 2010

Stumpen

Jeg siger mange tak for hjælpen.. På politiets hjemmeside står der at man ikke skal rejse med pas i norden,men man skulle kunne identificere sig selv, hvilket mathilde ikke kan, så vi skal have lavet et pas til hende, så må vi se om vi kan nå det ellers må de jo lave et midlertidig...

Anmeld

26. januar 2010

Stumpen

Så har jeg haft ringet til flyselskabet og billund lufthavn.. Hun skal ikke have pas med -hun kan flyve på sin sygsikringskort.. Den anden vej kan det blive et problem, men de skal sejle hjem, så vi undgår at skulle haste ud og købe et pas...

Endnu engang tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.