Se min lille Lucas gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Diana...

Åhh så sød han er og SÅ stor han er blevet tænk at der kun er 1 måned til jeg føde min vidunderlig lille Lucas 

Knus Diana

http://www.youtube.com/watch?v=FnHEiXlylao

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Bare mig..

DianaMoar skriver:

Åhh så sød han er og SÅ stor han er blevet tænk at der kun er 1 måned til jeg føde min vidunderlig lille Lucas 

Knus Diana

Hvor sødt!! Det er så sjovt når de stolt går et par skridt, og så falder de. hehe  Det der peterplys sæt har jeg lige vist min mor, og sagde jeg ville ønske min kommende datter var født og kunne passe det, for det er bare så søøødt

Anmeld

25. januar 2010

Bubbi

Hvor er han fin

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

marikka skriver:

Hvor sødt!! Det er så sjovt når de stolt går et par skridt, og så falder de. hehe  Det der peterplys sæt har jeg lige vist min mor, og sagde jeg ville ønske min kommende datter var født og kunne passe det, for det er bare så søøødt

Ja det er mega sødt han kan nu gå meget mere end det han går lige så meget som han kravler nu, men det fordi han så kameraet så bliver han MEGA ivrig og så falder han fordi det går for stærkt hi hi.

Hi hi ja det er nemlig rigtig sødt vi har lige købt det idag 

Anmeld

25. januar 2010

Ayasmor

Jamen for søren hvor er han bare skide dygtig.. Han er da bare alt for kær, og det peterplyssæt gør det bestemt ikke være.. Stort tillykke med den nu gående Lucas.. Tænk at han allerede er blevet så stor..

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

Jamen for søren hvor er han bare skide dygtig.. Han er da bare alt for kær, og det peterplyssæt gør det bestemt ikke være.. Stort tillykke med den nu gående Lucas.. Tænk at han allerede er blevet så stor..

Ja meget tiden flyver afsted altså 

Håber snart at se jer igen 

KRAM

Anmeld

25. januar 2010

LotteN

hold da op han er da bare super dygtig

tænk at det allerede er 1 år siden snart, det kan jeg da slet ikke forstå - tiden går alt for stærkt!

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Knus Diana

Nårh en sød og DYGTIG lille bamse bjørn du har dig der.

Hvis man kunne kramme gennem skærmen så havde jeg gjort det

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

LotteN skriver:

hold da op han er da bare super dygtig

tænk at det allerede er 1 år siden snart, det kan jeg da slet ikke forstå - tiden går alt for stærkt!

Ja alt alt alt for stærkt. 

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

suanne85 skriver:

Nårh en sød og DYGTIG lille bamse bjørn du har dig der.

Hvis man kunne kramme gennem skærmen så havde jeg gjort det

Åhh hvor er du sød  Og han havet helt sikkert krammet tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.