Hjælp, ødelagt mobil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

FrkLarsen

Hej piger. 

Nu sidder jeg her og er rimelig bitter!

Min Sony Ericsson C902 som jeg fik i starten af november gik fuldtændig amok da jeg satte den til pc for at overføre nogen billeder!

Nu kan den ikke tænde og er simpelthen så bitter over det!

Nogen der har prøvet det samme eller har en idé til hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Prøv lige at pille batteriet ud og vent i 2-3 minutter, sæt det i igen og sæt den i lader og tænd den igen.

Så burde den være fin igen

Anmeld

25. januar 2010

FrkLarsen

Zafir skriver:

Prøv lige at pille batteriet ud og vent i 2-3 minutter, sæt det i igen og sæt den i lader og tænd den igen.

Så burde den være fin igen

Det har jeg prøvet at gøre ca 6 gange nu. 

Men jeg skal klart til Telia og brokke mig! 

Men tak for dit svar 

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkLarsen skriver:

Det har jeg prøvet at gøre ca 6 gange nu. 

Men jeg skal klart til Telia og brokke mig! 

Men tak for dit svar 

Mmmm... LOrtetelefon så!!!...

Så må du sende den ind.

Held og lykke.

Anmeld

25. januar 2010

FrkLarsen

Zafir skriver:

Mmmm... LOrtetelefon så!!!...

Så må du sende den ind.

Held og lykke.

Ja man kan ihvertfal godt synes det er noget bras!

Jeg har været simpelthen så glad for den, og synes det er skide irriterende at den går kaput pga en pc overførsel?? 

Anmeld

25. januar 2010

BK

Du skriver du har lavet en pc overførsel... Har du overvejet det faktum at du muligvis har overført en virus til den ved samme lejlighed???

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Havde samme problem da jeg havde haft min i en uge, Og LORTE 3 gad krafteme ikk reparere den for mig, fik bare af vide at jeg kunne lade være med at proppe den i vand, den har slet ikk været i nærheden af vand, Så jeg opdsagde mit abonnement op og betalte de 4000 som det kostede for et halvt år så jeg kunne komme ud der, og Fra nu Tegner jeg altid forsikringer på mine mobiler.

Men det er en fejl der er på nogle af dem, det er sony's fejl !

Anmeld

25. januar 2010

FrkLarsen

Klock skriver:

Du skriver du har lavet en pc overførsel... Har du overvejet det faktum at du muligvis har overført en virus til den ved samme lejlighed???

Min pc scannger automatisk hver eneste dag, og der er ingen virus på den. 

Tanken har selv stræjfet mig, men det er jo umuligt da den scanner hver dag uden virus

Anmeld

25. januar 2010

FrkLarsen

Lone H. skriver:

Havde samme problem da jeg havde haft min i en uge, Og LORTE 3 gad krafteme ikk reparere den for mig, fik bare af vide at jeg kunne lade være med at proppe den i vand, den har slet ikk været i nærheden af vand, Så jeg opdsagde mit abonnement op og betalte de 4000 som det kostede for et halvt år så jeg kunne komme ud der, og Fra nu Tegner jeg altid forsikringer på mine mobiler.

Men det er en fejl der er på nogle af dem, det er sony's fejl !

Jamen altså!!

Det er da også skide irriterende, jeg burde finde mig en Nokia 3310 igen, det var sku noget der virkede 

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Jamen altså!!

Det er da også skide irriterende, jeg burde finde mig en Nokia 3310 igen, det var sku noget der virkede 

Hehe ja det var en telefon der holdte til alt

Men det er så pisse træls, Jeg har ikk haft Sony ericsson siden, Har kun hørt om at Sony ericssons mobiler er gået ned af bakke, og at deres Batterier ikk holder til noget, og systemet er noget lort, og det er bare træls for det har været nogle af de bedste mobiler på markedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.