Stærke smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Trolde_mor

Jeg er jo ikke så langt henne endnu, men bøvler med slemme smerter i underlivet, så slemt at jeg måtte krybe hjem fra skole idag

Jeg har læst man kan have menslignende smerter, men har nu haft dem i en uge, og føler lidt det bliver værre... Jeg har PCO, og frygter lidt at det kan have forbindelse til smerterne. Ved jo at man har øget chance for SA..

Jeg er ekstrem varm, men fryser helt enormt. Jeg har ligget på sofaen under tæppe i snart 4 timer, og drukket lidt varmt, for at få varmen, men det er endnu ikke lykkes mig? Min kæreste har sågar hentet en varmeblæser og sat til, men hjælper ikke?

Har i oplevet disse smerter? Hvor kraftige var de? Og hvor længe stod det på?

Har i oplevet at være varm, men fryse på hænder og fødder?

Senia

4+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

AnnePedersen

hej

det lyder meget slemt med dig, men kan da fortælle lidt omkring hvordan det har været for mig.

Jeg er idag i uge 18 og jeg har stadig de smerter. Jeg har ca en dårlig dag hver anden dag. Jeg er sygmeldt fra mit arbejde som lærer- jeg venter stadig på det bliver nemmere med disse smerter.

jeg vil dog sige at jeg synes det hårdeste ved dette indtil nu var de første 3,5 måneder, herefter vænner man sig lidt til det.

Jeg fryser også meget men heldigvis har vi brændeovn, og bryder mig ikke om at gå nogen steder i dette vejr. hænder og fødder er altid kolde men kroppen har det ok.

Tror det handler meget om at få de første 12 uger til at gå, så er det lidt nemmere at se fremad. Jeg ve dog også i forhold til hvordan jeg selv havde det at det ikke er nemt når man sidder i det. Men tænk lidt positiv hver dag og det bliver lidt nemmere for dig.

Håber du får det bedre.

hilsen mig

Anmeld

25. januar 2010

Sujan

Ja nu er jeg desværre ikke gravid. Men sådan havde jeg det fredag aften og vågnede lørdag morgen med influenza. Havde også ondt i maven, var varm, lå med tre bluser, brændeovn, tæppe og dyne ogmine hænder var iskolde. Så måske det er influenza. Håber ikke det er noget med din graviditet

Anmeld

26. januar 2010

Trolde_mor

Tusind tak for jeres svar, skal til lægen imorgen, men var beroligende lige at hører at jeg ikke er den eneste der har sådanne smerter..

Kan da godt ske jeg er ved at blive lidt småsyg? hm.. håber det nu ikke.. Håber snart at I også bliver gravide Sujan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.