Årh, det gør mig rigtig ondt.
Du får lige en STOR krammer herfra 
Det er slet ikke unormalt først at reagere senere, på et dødsfald.
Jeg mistede min Rigtig gode veninde sankthans aften 2006, hun hængte sig selv. Jeg var selvfølgelig meget berørt, men jeg KUNNE IKKE græde, og det irriterede mig meget, for det fik mig til at føle, at jeg slet ikke elskede hende.
Først 9 mdr. senere, en morgen jeg skulle i Spar, for at købe cigeratter, ser jeg hende på forsiden af alle aviser og blade - Jeg brød totalt sammen (Hun var på forsiden fordi hendes forældre ikke troede på at det var selvmord, så de havde genoptaget sagen).
Midt inde i Spar, sank jeg ned i knæ og græd og græd og græd. Kassedamen fik mig med ud bagved, hvor der blev ringet efter min kæreste, som straks kom og hentede mig.
Jeg var SÅ ødelagt.
Jeg græd uafbrudt i 4 dage.
Så min reaktion kom altså først efter 9 mdr.
Da det hele så havde lagt sig, og jeg havde gået til utallige psykologtimer, fordi det faktisk var rigtig hårdt for mig, dukkede sagen op i Qtv. Jeg så min venindes mor i reklamen, og igen væltede min verden - Og igen måtte jeg til psykolog.
Jeg tænker stadig på det, hver dag, men jeg har lært at leve med sorgen. Her til efteråret udkommer der en bog om hendes sag, hvilket berør mig meget, da jeg synes det er trist at Pernille ikke bare kan få fred. Men jeg er alligevel nysgerrig nok til at skulle læse bogen.
Jeg håber inderligt at du lader dig selv være ked af det. Det er helt okay at være ked af det over et tab. Så græd du bare ud! 
Mange knus 
Anmeld