3d/4d scanning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Tøser!

Ups, så kom vi lige til at bestille tid til 3D/4D scanning på torsdag. Vi havde ellers bestemt os for at vi ikke skulle have den lavet, meeeen jeg ombestemte mig lige på vi begges vegne, mens andread var i skole....  Ringede til klinikken i Silkeborg, og ja fik en tid til på torsdag. Vi glæder os sindsyg meget....

Nogen der har lyst til at dele sine 3d/4d billeder videoer med mig, så lig dem gerne ind....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

BabyTosset

Jeg var til 3D/4D scanning, da jeg var i 27. uge - Smider lige et par billeder af guldklumpen, som han så ud dengang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2010

jillkolsbjerg

Her er lidt billeder fra vores 3d scanning den 16 dec, her var jeg 25+1 uge henne;-) helt utrolig hva man kan se, det var virkelig en vild oplevelse for os;-)

knus jill 29+6

Anmeld

25. januar 2010

LouiseNielsen

Dejlige billeder.... Vil meget gerne se flere?

Kram

Anmeld

25. januar 2010

Snuffler25

Ih hvor dejligt, håber I får en god oplevelse

Jeg har selv overvejet 3D scanning rigtig rigtig meget.. og gør det stadig lidt, er vist noget med det bare skal være inden uge 32... - men jeg synes bare det er så dyyyyyyyyyyyyyyrt.... Prisen er faktisk det eneste som holder mig tilbage...

God fornøjelse
Mette 29+1

Anmeld

25. januar 2010

luckas-mor

du må meget gerne se  vores a lillemanden
de er fra uge 29+0
på det ene billed kan du rigtig se det er en dreng hehe vi fik det nemli først a vide der

kram natascha 37+

Anmeld

25. januar 2010

LouiseNielsen

Snuffler25 skriver:

Ih hvor dejligt, håber I får en god oplevelse

Jeg har selv overvejet 3D scanning rigtig rigtig meget.. og gør det stadig lidt, er vist noget med det bare skal være inden uge 32... - men jeg synes bare det er så dyyyyyyyyyyyyyyrt.... Prisen er faktisk det eneste som holder mig tilbage...

God fornøjelse
Mette 29+1

Da jeg snakkede med hende i dag sagde hun at fra uge 27 til og med uge 31 var det bedste tidspunkt at få det gjort....

Vi skal give 1400 kr for 45 minutters total gennem scanning, hvor hun fortæller, undersøger babyen fra top til tå, laver vægtskøn også får vi billeder og dvd med hjem.... Og ja det er da mange penge, men min forlovede har haft en masse vikar timer den her mdr, også sagde han at han syntes vi skulle bruge de penge på noget vi normalt ikke ville have gjort. Han sagde egentlig at jeg kunne gå ud og shoppe for dem, men jeg har termin om ti uger, så gider ærlig talt ikke bruge penge på nyt graviditets tøj, så hellere det her som vi egentlig havde valgt fra pga prisen, men som vi begge to rigtig gerne vil....

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.