hvordan mærkede i liv sidst i graviditeten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

LMM

hej.

Ville bare lige høre om hvordan i mærkede liv sidst i graviditeten? var der meget?

Efter først tegn på liv har jeg båret rundt på en vildbasse/bokser/karatemand men nu mærker jeg ham kun når han lige drejer fra side til side, hvilket ikke er så tit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

hej.

Ville bare lige høre om hvordan i mærkede liv sidst i graviditeten? var der meget?

Efter først tegn på liv har jeg båret rundt på en vildbasse/bokser/karatemand men nu mærker jeg ham kun når han lige drejer fra side til side, hvilket ikke er så tit!

hvor sent mener du er sidst i graviditeten?

Jeg mærker Laura både sparke og slå mange gange om dagen - ikke ret flinkt egentlig!!!!

Da hun jo ligger i uk mærker jeg hende anderledes end jeg ville hvis hun lå i hovedstilling, men der er ingen tvivl om at hun prøver at komme rundt selv - hun møffer rigtig meget og ofte er hendes hoved helt foroverbøjet ligesom hvis hun var lige ved at slå en kolbøtte - hun kommer desværre bare aldrig så langt

For at svare på dit spørgsmål mærker jeg ikke liv ret meget anderledes end jeg gjorde for en måned siden - der er flere kræfter bag, men det er vist den eneste store forskel... Så fylder hun jo mere, og så føles det naturligvis også anderledes

Knus Caroline 35+3

Anmeld

25. januar 2010

@spire

LMM skriver:

hej.

Forstår godt hvad du skriver.. Synes heller ikke jeg mærker så mange egentlige spark mere, men mere bare sådan møffen rundt derinde.. 

Det føles meget mere anderledes end tidligere, og jeg er nok også mere obs på det nu, SKAL bare mærke hende hele tiden og være sikker på alt er godt med hende..

knuz @spire 35+3

Anmeld

25. januar 2010

Jane31

Hej jeg mærker Mathias mest om aftenen, har selv været mere obs og har da også været inde og få lavet en strimmel fordi jeg ik syntes han bevægede sig så meget, men alt ar fint. Min Jm siger det er meget normalt man ik mærker dem så meget i den sidste del af graviditeten. Men man SKAL mærke en form for aktivitet hver dag. Jeg håber bare det hele er som det skal være, selvom man ik mærker det som man plejer.

Hilsen Jane 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.