Vi kørte hjemmefra lørdag klokken kvart i tolv. Planen var at vi ville være kørt inden Niklas Emil vågnede fra sin tidelige lur, men desværre gik det ikke helt som planlagt da han selvfølgelig vågnede lige inden vi var på vej ud af døren. Så vi kunne lige møsse ham farvel og måtte overlade en meget ked af det dreng i armene på mormor. Det var lidt hårdt at køre når han var så ked af det 
Min mor ringede 20 min senere og sagde at nu sad han og legede med biler og var glad igen, men han havde grædt rigtig meget 
Da vi kom til kolding tog vi lige hurtig en tur i Toys R us for at finde en lille gave til Niklas Emil. Vi fandt sådan en hest på en træpind som man kan gå med (fra Kids wood) og så kørte vi ellers mod Comwell. Vi fik vores suite og kørte snart derefter ud til dronning Dortheas badestue som lå ca 10min væk fra hotellet.
Shit der var mange i omklædningsrummet. Jeg var lige ved at gå med det samme... Jeg var så heldig at få det sidste skab til mit tøj som var ledigt! Måtte stå i kø for at komme under bruseren og fik så pakket mig godt ind i den kæmpe onesize badekåbe.
Da jeg kom op i selve badestuen mødtes jeg med Morten. Vi skulle så lige vente på at få en rundtur, men der var lidt panik på stedet. De var vidst slet ikke vant til at have så mange gæster på en gang 
Der var gratis frugt, nødder, kiks, vand, the og kaffe.
Der var et varmvandsbassin som var 35 grader varmt. Der var masage"bænke" i vandet med bobler og så var der en lille grotte med lidt dybere vand hvor man kunne sidde at spille skak inde 
Ved siden af var der et duftbassin også med varmt vand. Den dag var det med eucalyptus-duft (altså i luften - ikke i vandet) Det var dejligt afslappende at sidde derinde.
Så var der et bassin med 14% salt. Dvs man kunne flyde i det. Det var vildt skønt at ligge der og halvt sove.
Der var et koldtvandsbassin hvor vandet kun var 14 grader - det kolde gys. Morten var ikke meget for at hoppe i det, men efter jeg havde taget turen 2 gange måtte han jo hellere vise sig som en mand 
De havde også et dampbad. Sjovt at sidde derinde når man til sidst kun kunne se folks fødder fordi der var så dugget til.
Man kunne også komme i sauna. Der var 2 slags; en alm. en der kunne blive 70-75 grader og hvor der af og til var dufte i. Den anden var 65-70 grader og med lysterapi.
Og så det vi bare måtte prøve i denne kulde; udendørs boblebad
Jeg lod mig overtale og gik så udenfor i minusgrader kun iført bikini for at hoppe i boblerne. Vandet var egentlig ikke ret varmt, men det var nu meget sjovt at sidde der. Fik godt nok de koldeste kinder og Mortens hår frøs til is
Jeg havde meget svært ved at få mig selv op igen for tanken om nu at skulle gå de 7 meter ude i kulden før man var inde i varmen var en frygtelig tanke! MEN jeg overlevede jaaaaah 

Med i den pakke jeg havde købt var der også en behandling. Jeg havde bestilt en bodysaltscrub med urter til os. Vi kunne vælge i mellem 3 slags; den afslappende, den opkvikkende eller den afstressende. Vi valgte begge den opkvikkende da vi ikke havde fået meget søvn om natten og var ret døset af at bade så meget.
Vi kom ind på samme tid (havde ellers fået at vide at vi ikke kunne få en dobbelt tid, men der blev vi heldigvis positivt overrasket). Kom op at ligge på en briks og blev så gnuppet ind i salt med med pebermynte og rosenmarin-olie. Det var nogen steder skøøønt og andre steder lidt av av. Bagefter blev vi pakket ind i plastik og med et tæppe over og så lå vi og puttede i 20 min med dæmpet lys og rolig guitarmusik, aaaaah 
Kort tid efter behandlingen gik vi ned og klædte om. der var der også gået 3 timer.
Vi kørte lige forbi en tank på vej til hotellet for at købe lidt snoller og chips.
Efter at ha skiftet til lidt pænere tøj gik vi ned for at spise den 3 retters menu som var med i opholdet.
Til forret fik vi perlehøne med ruculasalat, noget pure (måske lavet af rød peber) og stegte/syltede peberfrugter og andet grønt og med små sprødstegte stykker bacon.
Til hovedret fik vi mørbrad med kartoffelmos og persille, kartoffelpuré, sovs, champigoner
Og desserten var en lækker chokoladekage med nødder med vaniliecreme og granatæbler.
Vi syntes begge at maden var viiiiildt god - vi nærmest slikkede vores tallerkener, MUMS! Og husets vin er værd at anbefale!
Vi gik op på hotelværelset/suiten og hoppede under dynen med guffet og så Olsen banden.
Vi nød at sove en hel nat uden at skulle op til lillemanden!
Søndag formiddag kørte vi en smut forbi vores dejlige venner som bor i Kolding. De venter barn snart - har termin 22/2 så der er ikke længe til. Rebekka har sidste eksamen onsdag så var ret stresset og Bo er sygmeldt med 2 discos
Vi sad og nød en kop the mens vi fortalte om opholdet. De havde aldrig været i badestuen så derfor sagde Morten da vi kørte hjem at han syntes vi skulle give dem oplevelsen og derfor inviterer dem en tur i badestuen og bagefter lave nogle sandwish oppe hos dem. Som en slags før barselsgave fordi de begge godt kunne bruge sådan en tur i vandet. Så planen er at vi næste mandag atter tar en tur i dronning Dortheas badestue (dod uden behandling)
Vi kom hjem til en sovende dreng, men han var glad for at se sin mor og far da han vågnede. Mormor og Niklas Emil havde hygget sig rigtig meget og der havde ingen problemer været- super skønt.
Og Niklas Emil kan gå helt op til 15 skridt af gangen nu - Ååååh han er så dygtig. Synes det går vildt stærkt!
Nå, jeg har vidst ikke mere at fortælle nu 
PS: Netop nu er der igen tilbud på sådan et wellness ophold på Comwell i Kolding!