Se lige denne..... utroligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

lillemunk

http://www.youtube.com/watch?v=QUsqeZhlbKk

Det er en fødsels i vand.
Men barnet bliver født i "sækken"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

A.

det er da lidt vild

Anmeld

25. januar 2010

Vinker

Ej hvor vildt - Det ser ret mærkeligt ud, men heldigvis ser det ud til at være en helt almindelig baby der kommer ud  Tror nu nok jeg ville blive forskrækket hvis det var mig der var ved at føde et barn der kom ud i "sækken"

Anmeld

25. januar 2010

Dictes mor

ups, det skulle jeg nok ikke have set... Skal jo snart selv føde, og hmmm, hvordan skal noget så stort komme ud af mig... Man skulle nok alligevel have valgt det der planlagte kejsersnit i stedet.

Anmeld

25. januar 2010

Mumto3

Majastina skriver:

ups, det skulle jeg nok ikke have set... Skal jo snart selv føde, og hmmm, hvordan skal noget så stort komme ud af mig... Man skulle nok alligevel have valgt det der planlagte kejsersnit i stedet.

Jeg vil bare lige sige at det ser meget vildere ud, end en almindelig fødsel!!! Du skal tænke på at sækken er lige som en ballon fyldt med vand. Ud kan sagtens få en stor vandfyldt ballon ind gennem en lille ring og få den hel ud på den anden side!!! Den er jo elatisk.

Selve hovedet der skal fødes er lille!!! Så du skal ikke have noget ud, der er så stort som du så på videoen!!!

Anmeld

25. januar 2010

Dictes mor

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare lige sige at det ser meget vildere ud, end en almindelig fødsel!!! Du skal tænke på at sækken er lige som en ballon fyldt med vand. Ud kan sagtens få en stor vandfyldt ballon ind gennem en lille ring og få den hel ud på den anden side!!! Den er jo elatisk.

Selve hovedet der skal fødes er lille!!! Så du skal ikke have noget ud, der er så stort som du så på videoen!!!

Pyha, for det der så lige lidt for skræmmende ud... Godt det ikke sker så tit, skal vi ikke krydse fingre for, at min fødsel bliver helt normal.

Anmeld

25. januar 2010

Mumto3

Majastina skriver:

Pyha, for det der så lige lidt for skræmmende ud... Godt det ikke sker så tit, skal vi ikke krydse fingre for, at min fødsel bliver helt normal.

jamen, jamen, det sker slet ikke for dig!!! Det vil jeg godt love!!! Det er helt rutinemæssigt at de prikker hul på fosterhinden hvis den ikke selv springer (og det gør den næsten altid). De fleste steder skal man bede om at de ikke prikker hul på den, hvis man gerne vil have den bevaret.

Men som sagt, gør det ingen forskel for fødslen!!! Det er jo bare en ballon fyldt med vand babyen ligger i, og det gør altså ikke ondt at føde en ballon! Den er jo hel blød og føjelig!!!

Anmeld

25. januar 2010

Dictes mor

Nå okay, ja så er der jo egentlig ingen forskel så... Jamen så vil jeg lade være med at bekymre mig

Anmeld

25. januar 2010

Tynen

WOW!
Det ser da fuldstændig vildt (Men dog meget fredfyldt, stille og roligt) ud!

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

Majastina skriver:

Har du set et kejsersnit før? det ser vild ud mega skræmmende synes jeg!

Jeg synes det der så helt vild fantastisk ud, og fik helt lyst til at det var mig der skulle føde igen.

Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.