Kryds lige fingre for min mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Ida.

Ja vi har langt om længe fået råd til (med STOR hjælp fra gaverne til vores bryllup), at Pelle kan få et kørekort...indtil nu har det være mor her, der har siddet bag rattet med alt hvad det inkluderer! MEN nu skal det snart være slut...idag skal Pelle til teoriprøve...så please tøser, vil I ikke godt hjælpe med at krydse fingre for ham?! Han plejer at styre sådan noget eksamenshalløj med hård hånd, men jeg er nu altså en smule nervøs alligevel - og han skal først op kl. 14.30...der er jo en EVIGHED til!!

/Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Vinker

Jooooov selvfølgelig vil jeg hjælpe med at krydse finger. Det er da bare super godt at han er ved at tage kørekort så du snart har en at dele køreturerne med.

Er sikker på han nok skal klare både teoriprøven og selve køreprøven rigtig flot  men åååh jeg husker selv hvor træls den teori var. Det er jo ikke helt det samme i teorilokalet som ude på vejene og dét kan nemt snyde en  men det skal nok gå

Anmeld

25. januar 2010

oo

jeg krydser!!! åh hvor kunne jeg godt selv tænke mig et kørekort, men lige nu går alle finanserne til behandlingerne

Anmeld

25. januar 2010

Ida.

Vinker skriver:

Jooooov selvfølgelig vil jeg hjælpe med at krydse finger. Det er da bare super godt at han er ved at tage kørekort så du snart har en at dele køreturerne med.

Er sikker på han nok skal klare både teoriprøven og selve køreprøven rigtig flot  men åååh jeg husker selv hvor træls den teori var. Det er jo ikke helt det samme i teorilokalet som ude på vejene og dét kan nemt snyde en  men det skal nok gå

TAK!! Og ja det er tiltrængt med det kørekort - fx ligger Annika vuggestue 7 km fra, hvor vi bor, så hun skal køres frem og tilbage...så det er KUN mig, der henter og afleverer!...og det går altså ud over lille Lina, der flere gange om ugen må vækkes fra sin morgen- eller eftermiddagssøvn!

Anmeld

25. januar 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jeg krydser!!! åh hvor kunne jeg godt selv tænke mig et kørekort, men lige nu går alle finanserne til behandlingerne

TAK!!

Og kan sg* godt forstå, at du synes det er øv, at pengene skal gå til noget, som I i princippet burde kunne lave selv! Hvornår starter behandlingerne igen?

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja vi har langt om længe fået råd til (med STOR hjælp fra gaverne til vores bryllup), at Pelle kan få et kørekort...indtil nu har det være mor her, der har siddet bag rattet med alt hvad det inkluderer! MEN nu skal det snart være slut...idag skal Pelle til teoriprøve...så please tøser, vil I ikke godt hjælpe med at krydse fingre for ham?! Han plejer at styre sådan noget eksamenshalløj med hård hånd, men jeg er nu altså en smule nervøs alligevel - og han skal først op kl. 14.30...der er jo en EVIGHED til!!

/Ida

Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!
Det er jo kun nogle måneder siden jeg selv fik mit kørekort men jeg er simpelthen bare SÅ glad for at jeg endelig har fået det taget.
Så rigtig meget held og lykke til manden, han skal nok klare det fint!

Anmeld

25. januar 2010

Mettemus

Krydser alt hvad jeg kan. Kan huske hvordan jeg selv var sikker op at teoriprøven var fuld af fælder og kun lavet for at jeg skulle dumpe... Er sikker på han klarer den strålende!

Anmeld

25. januar 2010

anna-jonas

Krydser alt hvad jeg har lært.............

Anmeld

25. januar 2010

oo

idamaria83 skriver:

TAK!!

Og kan sg* godt forstå, at du synes det er øv, at pengene skal gå til noget, som I i princippet burde kunne lave selv! Hvornår starter behandlingerne igen?

muligvis i slutningen af næste måned...men jeg kan ikke rigtig bestemme mig jeg har ikke lyst til at starte igen, jeg vil bare gerne have en unge

Anmeld

25. januar 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

muligvis i slutningen af næste måned...men jeg kan ikke rigtig bestemme mig jeg har ikke lyst til at starte igen, jeg vil bare gerne have en unge

du og Søren har altså også SÅ meget fortjent jeres egen lille unge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.