Har I haft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Mira0911

En god weekend?

Her startede vi fredagen med at være sammen med nogen venner.. Skam hyggeligt.. Vi fedet den til XF...

Lørdag stod den på flytningen... Som jeg gad og hjælpe... Og egentlig var det slet ikke nødvendigt at jeg var med til at hjælpe... Jeg stod med hænderne lommen og frøs som jeg ved ikke hvad...

Senere tog jeg i Bilka og tullede rundt der... Faktisk en temmelig kedelig Lørdag...

Søndag, stod den for alvor på afslapning... Til masser af film... Og end masse "Nej'r" til besøg... Alle folk havde lyst til at besøge os igår... Vi ville være os selv og slappe af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Bubbi

Her har vi haft en være alene weekend. Uden besøg eller noget som helst. Det har været skønt..
Så vi har bare slappet af, jeg har rodet med billede redigering og manden har holdt sin elskede ps3 med selskab

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

her har det været en rigtig skøn weekend.

vi har kun haft Rasmus hjemme. så fredag kørte vi ned med hans brødre...og hyggede med rødvin om aftenen. lørdag var vi på hyggetur i bilka og ude ved et hold venner om aftenen....og søndag stod den på rengøring og lidt arbejde på vores stue som snart er helt ny i standsat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.