Hej!
Jeg har rendt rundt og troet at min mands kammerater ikke besøgte ham så meget, fordi tøsen var kommet... For nogle dage siden fandt jeg så ud hvorfor?
Min mands bedste kammerat, gennem 13 år, er begyndt og komme sammen med min lillebrors ekskæreste - hende som voldede ham SÅ mange problemer og som kan konstant blev ved og ta´ tilbage - lige indtil hun for 3. gang var ham utro.
Hun har et barn som hun faktisk lod min lillebror passe konstant. Hun tog i byen hver weekend, har hørt hun også tog/tager stoffer og havde altid masser af venner på besøg. Det er da bare ikke et miljø for et barn, hun er lige blevet 1 år.
Nå, men min lillebror fik heldigvis nok til sidst og droppede hende. Hun blev så gal at hun blev ved og genere ham; ringe og skrive kl. lort om natten, fik vendt hans egne venner mod ham... Det er så det, hun er ved og gøre mod min mand nu. Faktisk ingen af hans venner snakker med ham mere. Simpelthen pga. hende. Jeg aner ikke hvordan hun gør det, men heldigvis er min mand sådan en person at han bare finder nogle nye; " Så gode venner har de heller ikke været så", siger han og trækker på skuldrene.
Havde det været mig, var jeg blevet så edderrasende - ja, ved faktisk ikke helt præcist, hvad jeg havde gjort, men gal var jeg dælme blevet!
Men altså; min mand har mistet hans bedste kammerat gennem 13 år pga. en kælling! Troede ellers mønd havde en uskreven regel om at man ikke lod kvinder komme imellem dem?
Diana, ked af det på min mands vegne 
Anmeld