Er dybt rørt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Vial

Ja, den skal i glas og ramme.

Jeg har en idé om at få den over på et lærred, som kan hænge på deres værelse.

Jeg synes, at den helt uden sidestykke sagens kan slå et pava maleri.

Den er så dejlig naiv og så sigende

Meeen jeg er jo heller ikke objektiv. Det er min skønneste nevø.

Kan lige komme med en sød lille tegne-historie om ham:

Da han var mindre havde han dekoreret stuevæggen med små kruseduller. Min søster kalder ham ind, og forklarer, at her må man ikke tegne på væggen. Han NÆGTER alt kendskab til dem. Min søster siger, at hun ved, at det er ham, og han ikke må. Han siger til sidst: Jamen mor, jeg kan slet ikke tegne sådan nogel flotte mus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

BOBS

KaMa skriver:

Da han var mindre havde han dekoreret stuevæggen med små kruseduller. Min søster kalder ham ind, og forklarer, at her må man ikke tegne på væggen. Han NÆGTER alt kendskab til dem. Min søster siger, at hun ved, at det er ham, og han ikke må. Han siger til sidst: Jamen mor, jeg kan slet ikke tegne sådan nogel flotte mus

aj hvor lyder han skøn.... og sikke en fin tegning - så sødt

Anmeld

24. januar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hvor er han bare skøn  Ha ha..

Anmeld

24. januar 2010

Agnete

Nååå, hvor er det bare en sød tegning (og nevø )

Anmeld

25. januar 2010

lulle1985

åhh jeg blev helt varm indeni af og se den søde tegning (og en lille hormontåre i øjet)

hvor er det en dejlig nevø du har - kan godt forstå du er glad for ham

er enig med de andre den burde virkelig være i glas og ramme

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Årh hvor er han sød!

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

KaMa skriver:

Min lille nevø på 5 år har hørt, at hans moster skal have tvillinger, og er meget optaget af det.

I fredags kom han så ud til mig med en tegning, som han havde pakket ind.

Jeg blev simpelthen så rørt. Den er så FANTASTISK.

Prøv at se:

Hvor er den bare sød og flot, bliver helt rørt.... tænker lige tilbage da jeg selv havde sådane to dejlige babyer i maven....... Og god forklaring hvorfor det ikke var ham der havde lavet de flotte mus

Anmeld

28. januar 2010

Vial

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er den bare sød og flot, bliver helt rørt.... tænker lige tilbage da jeg selv havde sådane to dejlige babyer i maven....... Og god forklaring hvorfor det ikke var ham der havde lavet de flotte mus

Jeg har jo næsten lige opdaget, at jeg venter tvillinger, og den er svær at sluge. Synes, at det til tider er lidt angstprovokerende. Skal jo være alene med dem.

Så kigger jeg på dine små film af dine døtre, og så kan jeg alligevel mærke, at jeg inderst inde glæder mig, og er glad for at jeg skal have to små pomfritter

Det ville jeg bare lige fortælle dig

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

KaMa skriver:

Jeg har jo næsten lige opdaget, at jeg venter tvillinger, og den er svær at sluge. Synes, at det til tider er lidt angstprovokerende. Skal jo være alene med dem.

Så kigger jeg på dine små film af dine døtre, og så kan jeg alligevel mærke, at jeg inderst inde glæder mig, og er glad for at jeg skal have to små pomfritter

Det ville jeg bare lige fortælle dig

Jeg kan godt selv huske hvordan jeg havde det, og det var svært at skulle sluge man skulle have to børn når man kun ønskede sit et af gangen.... men jeg fik det afvide i uge 8 pga af to spontane aborter, så jeg havde lidt tid til at væne mig til tanken. Men det er først når man står med dem i armen at det går op for en man to dejlige børn. jeg tager hatten af for du gør det alene, men du kan jo nå at finde en søde kærste endnu.....

Anmeld

28. januar 2010

Vial

MORJESPERSEN skriver:

Jeg kan godt selv huske hvordan jeg havde det, og det var svært at skulle sluge man skulle have to børn når man kun ønskede sit et af gangen.... men jeg fik det afvide i uge 8 pga af to spontane aborter, så jeg havde lidt tid til at væne mig til tanken. Men det er først når man står med dem i armen at det går op for en man to dejlige børn. jeg tager hatten af for du gør det alene, men du kan jo nå at finde en søde kærste endnu.....

Jeg er kun i 9. uge, og fik det at vide sidste mandag, da jeg var 7+0. Skal scannes igen på tirsdag for at se, om der stadig er to.

Det tror jeg. Vil også blive ked af det, hvis den ene pludselig er gået til.

Kæreste finder jeg nok ikke, det satser jeg i hvert fald ikke på

Det ville være en dårlig investering for en mand: Masser af natteroderi, men intet sex.. haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.