Totalt langt ude altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2008

Monique

Hej alle :D

Havde lige brug for og fortælle nogle om min kamp med og få taget en PKU prøve på min lille ny prinsesse..

Da jeg mandag d 28/4 havde født min lille prinsesse og havde tilbragt nogle timer på sygehuset og derefter valgte og tage hjem samme dag kl 18:00, var det sidste jeg fik af vide der over fra, at vi inden for 10 dage skulle have tager sådan en PKU prøve på den lille, som vi kunne få taget hos jordemoderen hver torsdag mellem 12:00-14:00 hvor der var åben konsultation.
Vi kunne så ikke få den taget sidste torsdag da det jo var helligdag så vi måtte afsted med prinsessen i dag (torsdag d. 8/5)
Vi tog jo så som sagt afsted og sad og ventede da jordemoderen kom ud og spurgte om vi havde en aftale og det havde vi jo ikke for det var jo en åben konsultation, men det var der så ikke alligevel fordi at det havde de sørme lige lavet om i sidste uge og det får man jo så åbenbart ikke lige et brev på eller noget og hun havde bestemt ikke 3 min til lige og lave sådan en for hun havde åbenbart rigtig travlt (mig i røven) så vi fik pænt besked på at vi måtte kører til Nyk F som tager ca 30 min fra nakskov for og få taget den, men vi skulle nå det inden kl 14 og der var klokken 13:45, og det skulle være i dag da hun er 10 døgn i dag.
så vi tog derfra pænt negative over at hun ikke lige kunne give os 3 min af sin tid på og tage den.

vi tog så op til egen læge for og høre om det var muligt og få den taget der, men selvom de meget gerne ville kunne de ikke.
Heldigt for mig kender jeg min læges sekretær som var så venlig og ringe til nakskov sygehus og få dem til og tage den selvom de også tog hjem kl 14 på labartoriet.

Syntes det er fuldstændig latterligt at den jordemoder ikke kunne bruge de 3 min på og tage den, så vi havde sluppet for og fare hele byen rundt for og finde ud af hvor vi så kunne få den taget.
Og endnu mere latterligt er det sku at man ikke får noget af vide om at de har afskaffet de åbne konsultationer så man havde en mulighed for og få en tid eller noget.
Det er ikke engang 14 dage siden jeg fik af vide at vi bare skulle gå over til jordemoderen og få den taget, så regner man sku ikke lige med at der bliver lavet om på det på så kort tid.
Totalt sygt.

Havde lige brug for og komme ud med det hehe :D

-Monique

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Pia.

ej for poker... hvad sker der lige der... hvor er det frækt, jeg forstår sørme godt du var sur da du tog der fra....

Hmmm... 8(

Godt I fik den taget, selvom du måtte køre lidt frem og tilbage for det.. Går det ellers godt med lillesøster ?

knus fra Pia(H)

Anmeld

10. maj 2008

Monique

Jo tak det går bare super godt, Hun er simpelthen så mild som nogle kan være hehe..
Hun vokser som hun skal og sover hele natten igennem.
når hun har fået sin nat flaske omk. kl 23 så høre vi ikke noget til hende før ved en 6 tiden.
så det er bare lækkert :D

Anmeld

10. maj 2008

SaNiNa

Hold da helt op sikke en dag... men dejlig at i fik taget prøve med hjælp af jeres læges sekretær...:)

Så var lillesøster godt tæt da hun kom hjem kan jeg læse jo osse hård for hende at kører sådan rund...

(H)

Anmeld

10. maj 2008

Monique

Mini Mouse skriver:

Hold da helt op sikke en dag... men dejlig at i fik taget prøve med hjælp af jeres læges sekretær...:)

Så var lillesøster godt tæt da hun kom hjem kan jeg læse jo osse hård for hende at kører sådan rund...

(H)

Ja det var hun godt nok.
og så var det virkelig varmt samtidig så hun faldte om så snart vi kom hjem hvor der var lidt køligt

Anmeld

10. maj 2008

Mathilde

Ej hvor er det ringe, at i blev kastet sådan rundt for at få taget den prøve!!! Og så når det ikke tager mere end 3 min. Men godt at i fandt en løsning til sidst:)

Wow hvor lækkert at hun er så god til at sove:D Det er vist en lille nem ny prinsesse i har fået:))

Mange(H)Mathilde

Anmeld

10. maj 2008

Monique

Mathilde skriver:

Ej hvor er det ringe, at i blev kastet sådan rundt for at få taget den prøve!!! Og så når det ikke tager mere end 3 min. Men godt at i fandt en løsning til sidst:)

Wow hvor lækkert at hun er så god til at sove:D Det er vist en lille nem ny prinsesse i har fået:))

Mange(H)Mathilde

Ja hun er godt nok nem hehe :D
Havde forventet at jeg lige som med den store skulle op 5-6 gange om natten så blev sku helt forskrækket da hun bare sov til kl 6 om morgenen hehe :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.