Emilie 7 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Klitgaard

den 23/1 2003 møder jeg ind på viborg sygehus 3 dage før termin jeg skal sættes igang da jeg i min første graviditet fik svangerskab forgiftning og denne gang har jeg fået medicin for blodtrykket siden jeg var i 7 måned .

11.30 får jeg lagt en stikpille op jeg skal blive på svangre afd så de kan holde øje med blodtrykket . Jordmoderen der sættter mig igang er den samme som da jeg blev sat igang med ida der blev jeg sat igang i 3 dage inden der skete noget fik godt nok veer men kun i 2-4 timer så gik det i sig selv igen .men jordmoderen fortæller mig at der er kommet nogle meget mere efektive pille men hun siger også at hvis jeg ikke mærker noget efter 4 timer bliver det nok ikke i dag og skal så sættes igang igen dagen efter.

Kennet kører hjem igen efter jeg er blevet sat igang han skal hente ida i børnehave og aflevere hende hos mormor

Timerne går og efter 4 timer er der stadig ingen veer har meget ondt i lænden og mange plukveer men det har jeg haft i de sidste 3 måneder

Da kennet kommer tilbage ved 17 tiden siger jeg til ham at der ingen fødsel bliver til ved 19 tiden går vi en tur ned i forhallen køber varm kakao og noget at læse i har nogen meget kraftige plukveer men er stadig overbevist om det ingen fødsel bliver til vi går tilbage til stuen vi ser fjernsyn men jeg kan dog ikke rigtig koncentrere mig for lænden gør ondt og har mange plukveer

kl 22 har jeg dog fået kaldt efter en jordmor hun undersøger mig men jeg har ikke åbnet mig æv for nogle snyde veer vi aftaler at jeg bliver undersøgt igen til natten og hvis der ikke er sket noget skal jeg have noget at sove på

Kennet bliver lige hos mig lidt endnu bliver vi enige om og jeg skal da love for at efter jordmoderen undersøgte mig fk ja da godt nok ondt, veer men meget ureglmæssige

efter 2 timer får jeg kennet til at få fat i en jordmor for hvis de veer ikke åbner mig vil jeg da godt have noget at sove på for har godt nok ondt

kl 0010 kommer der en jordmor og undersøger mig endelig tænker jeg for så kan jeg få noget så jeg kan få sovet ,men så er jeg dælme 6-7 cm åben og skal ned på fødegangen hvor jeg ankommer 0030 med begyndende pressetrang og kl 0048 kommer Emilie til verden

Kan slet ikke forstå min lille emilie bliver syv år i dag og sikke da en nem fødsel det er absolut den nemmeste af mine 3 fødsler

Hilsen Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

anna-jonas

Stort tillykke med Emilie...............sikke en drømmefødsel.........er hun også et nemt barn??

Knus Mette

Anmeld

25. januar 2010

JustAnotherName

TILLYKKE     .....og hvor er hun dog en KØN pige   

Anmeld

25. januar 2010

Bondepigen

Tillykke til din smukke Emilie!

Anmeld

25. januar 2010

Klitgaard

Mange tak skal i have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.