Så ved vi kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

sbs78

Så har vi været til køns scanning i dag. Og sørme om der ikke gemmer sig en lille pige mere i maven. De 2 store søstre var rigtig glade. De var med til scanningen og de synes det var rigtig spændene

Sidsel 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

-karas-

sbs78 skriver:

Så har vi været til køns scanning i dag. Og sørme om der ikke gemmer sig en lille pige mere i maven. De 2 store søstre var rigtig glade. De var med til scanningen og de synes det var rigtig spændene

Sidsel 17+0

uhaaaa  stort tillykke...

Hvor er det bare fantastisk..

Ja jeg kan heller ikke komme udenom at jeg går med en meget stor drøm om at få en pige en dag... har en dreng på 3 år, fantastisk lille fyr...

- et lille spørgsmål til dig : passede den kinesiske kalender ved alle pigerne???

Anmeld

24. januar 2010

lillemunk

sbs78 skriver:

Sidsel 17+0

Tillykke med den lille pige

Anmeld

24. januar 2010

Bavianis

Tillykke Sidsel! Det er rigtigt dejligt at I venter en pige;-)

Anmeld

25. januar 2010

sbs78

-karas- skriver:

uhaaaa  stort tillykke...

Hvor er det bare fantastisk..

Ja jeg kan heller ikke komme udenom at jeg går med en meget stor drøm om at få en pige en dag... har en dreng på 3 år, fantastisk lille fyr...

- et lille spørgsmål til dig : passede den kinesiske kalender ved alle pigerne???

Nu har jeg lige tjekket med den kinesiske kalender, som ligger på min-mave.dk og der passer den på de to sidste piger, den første skulle havde været en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.