nu skal jeg tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MetteLetten skriver:

Jamen jeg kender det så udemærket godt.
Henrik sagde også altid "Det sker jo kun for naboen" og den 14. maj fik vi meldingen "Henrik Nøbbe er død!" - Han kom hjem i en kiste, og det er den mest tomme følelse jeg nogensinde har haft.

Bare du klare dig!

ja, lige præcis...

Jeg var ikke tæt på ham da han tog afsted, da jeg allerede der var flyttet til jylland, og vi havde mistet kontakten...

Men jeg vil altid huske ham som den fantastiske Seb jeg kendte i gymnasietiden...

Vi må aldrig glemme at huske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Sees

Caroline86 skriver:

ja, lige præcis...

Jeg var ikke tæt på ham da han tog afsted, da jeg allerede der var flyttet til jylland, og vi havde mistet kontakten...

Men jeg vil altid huske ham som den fantastiske Seb jeg kendte i gymnasietiden...

Vi må aldrig glemme at huske!

Gemt, men ikke glemt!

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Puha, det rørte mig helt vildt og se det. Moderen var jo helt knust, og det skar virkelig helt ind i mit hjerte og se hende! 

Min kæreste skal desværre afsted, hvilket jeg er totalt imod. Jeg har sagt mange gange, at jeg ikke vil have det, men han brænder virkelig for det der. Hmm. Jeg håber han kommer på andre tanker når hans datter kommer til verden.

R.I.P Sebastian.

godt det ikke er mig...

Jeg var simpelthen så lykkelig da Daniel blev skadet i mili, for så vidste jeg at han ikke kunne udsendes!!!

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være for de familier der har mistet...

Du er nødt til at få ham overtalt til at blive hjemme! Men mon ikke også det hjælper når Jeres prinsesse kommer til verden!?

Så din kæreste programmet?

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

godt det ikke er mig...

Jeg var simpelthen så lykkelig da Daniel blev skadet i mili, for så vidste jeg at han ikke kunne udsendes!!!

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være for de familier der har mistet...

Du er nødt til at få ham overtalt til at blive hjemme! Men mon ikke også det hjælper når Jeres prinsesse kommer til verden!?

Så din kæreste programmet?

Jeg håber virkelig heller ikke han tager afsted, men indtil nu er han desværre fast besluttet på, at det er det han vil. Hmm.

Jeg håber, at prinsessen sætter en stopper for det.

Nej han så det ikke. Desværre. Men jeg tvinger ham til at se samtlige afsnit. Tror bare ikke det rør så meget ved at han ser dem, for han er en af dem der tænker at det sker ikke for ham men for alle andre  

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Jeg håber virkelig heller ikke han tager afsted, men indtil nu er han desværre fast besluttet på, at det er det han vil. Hmm.

Jeg håber, at prinsessen sætter en stopper for det.

Nej han så det ikke. Desværre. Men jeg tvinger ham til at se samtlige afsnit. Tror bare ikke det rør så meget ved at han ser dem, for han er en af dem der tænker at det sker ikke for ham men for alle andre  

eller må du komme til at spænde ben for ham så han falder og brækker foden

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

eller må du komme til at spænde ben for ham så han falder og brækker foden

Jeg tror også det er sådan noget vi må ud i

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Jeg tror også det er sådan noget vi må ud i

Daniel smadrede begge sine knæ da han var inde, så der var slet ikke noget at gøre der...

Men der skal vist en del til før de dropper soldaterne

Jeg tror ofte det hjælper når de tvinges til at skrive testamente osv inden de skal afsted - så bliver det pludselig meget virkeligt for dem at de måske ikke kommer hjem...

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

Daniel smadrede begge sine knæ da han var inde, så der var slet ikke noget at gøre der...

Men der skal vist en del til før de dropper soldaterne

Jeg tror ofte det hjælper når de tvinges til at skrive testamente osv inden de skal afsted - så bliver det pludselig meget virkeligt for dem at de måske ikke kommer hjem...

Jeg skal nok sørge for, at han kommer galt afsted, og om ikke andet MEGET galt afsted. Hellere have en halv død far til min datter end en helt død far.

Jeg tror også det er noget de rigtig kommer til at tænke over når de skal skrive det. Om ikke andet skal jeg nok gøre det svært

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

marikka skriver:

Jeg skal nok sørge for, at han kommer galt afsted, og om ikke andet MEGET galt afsted. Hellere have en halv død far til min datter end en helt død far.

Jeg tror også det er noget de rigtig kommer til at tænke over når de skal skrive det. Om ikke andet skal jeg nok gøre det svært

Det synes jeg er i orden...

Selvom han selvfølgelig skal tænke på sig selv og gøre hvad han brænder for, skal han jo lige tænke over at det kan risikere at ramme andre meget hårdt hvis han træffer det forkerte valg!

Næ nej... han skal blive hjemme! og nu har jeg sagt det, og mit ord er lov

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

Det synes jeg er i orden...

Selvom han selvfølgelig skal tænke på sig selv og gøre hvad han brænder for, skal han jo lige tænke over at det kan risikere at ramme andre meget hårdt hvis han træffer det forkerte valg!

Næ nej... han skal blive hjemme! og nu har jeg sagt det, og mit ord er lov

Ja, han tænker, desværre, bare ikke altid på andre. :/ Men jeg skal nok få ham overbevist om ikke at tage afsted. Om ikke andet må jeg sige du har sagt han ikke skal, så så er jeg da helt sikker på han ingen vejne tager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.