Ja syntes lige han trængte til det, så han har fået en rumdeler i stuen til hans legetøj og bamser og fået en ny dejlig stor kommo0de til alt hans tøj så vi kunne smide den anden gamle ustabile kommode ud. Han syntes det er alle tiders og har undersøgt kommoden grundigt inden der kom tøj i den og tror den blev godkendt
Rumdeleren skal han lige fundere lidt over da han nu skal finde ud af hvad kasse det han vil lege med er i 
Vi har haft Naia den her weekend og de har bare rendt rundt i hele lejligheden, ned på værelset op i stuen osv osv
tror begge de nyder rigtig meet at Emil kan gå nu. Efter hun blev hentet i dag var han hænget som han plejer efter en weekend hun har været her, så gæt hvor han sad da jeg lavede mad... I slyngen 
Emil er jo meget kærlig og elsker at kramme, og her i weekenden gik det ud over Naia som ikke altid er så vild med det og vi prøver at forklare hende at det er fordi han er glad for hende.
En af de gange han gik hen og gav hende et kram, kiggede hun på mig og sagde
"Jeg gider altså ikke have ham" 
Emil i slyngen, et dårligt billed, men det eneste jeg lige havde mulighed for at ligge ind på den computer jeg sidder ved.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld