Emil har fået nye møbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Vingummien

Ja syntes lige han trængte til det, så han har fået en rumdeler i stuen til hans legetøj og bamser og fået en ny dejlig stor kommo0de til alt hans tøj så vi kunne smide den anden gamle ustabile kommode ud. Han syntes det er alle tiders og har undersøgt kommoden grundigt inden der kom tøj i den og tror den blev godkendt

Rumdeleren skal han lige fundere lidt over da han nu skal finde ud af hvad kasse det han vil lege med er i

Vi har haft Naia den her weekend og de har bare rendt rundt i hele lejligheden, ned på værelset op i stuen osv osv tror begge de nyder rigtig meet at Emil kan gå nu. Efter hun blev hentet i dag var han hænget som han plejer efter en weekend hun har været her, så gæt hvor han sad da jeg lavede mad... I slyngen

Emil er jo meget kærlig og elsker at kramme, og her i weekenden gik det ud over Naia som ikke altid er så vild med det og vi prøver at forklare hende at det er fordi han er glad for hende.
En af de gange han gik hen og gav hende et kram, kiggede hun på mig og sagde

"Jeg gider altså ikke have ham"

Emil i slyngen, et dårligt billed, men det eneste jeg lige havde mulighed for at ligge ind på den computer jeg sidder ved.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

anna-jonas

Du bli'r sgi' nød til at tage nogle billeder af nyanskaffelserne...............jeg VIL se kommode og rumdeler.

Anmeld

24. januar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Du bli'r sgi' nød til at tage nogle billeder af nyanskaffelserne...............jeg VIL se kommode og rumdeler.

Det her er rumdeleren, godt med farve. Syntes jeg var pænest når det var til ham

Og kommoden må vente ellers bliver Emil nok sur da han sover

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Det her er rumdeleren, godt med farve. Syntes jeg var pænest når det var til ham

Og kommoden må vente ellers bliver Emil nok sur da han sover

Nej hvor er den smart! Fulgte kasserne med?
Hvor har du fået fat i den henne? 

Anmeld

25. januar 2010

Vinker

Den rumdeler ligner præcis den Niklas Emil har - Hans er købt i Harald Nyborg mener jeg. Han fik den for 1 år siden og er alle rigtig glade for den. Den står også i stuen herhjemme fyldt med legetøj. Vi har 3 forskellige farvede kasser; rød, blå og grøn så den er jo næsten helt magen til Emils

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Nej hvor er den smart! Fulgte kasserne med?
Hvor har du fået fat i den henne? 

Den er købt i harald nyborg, rimelig billig syntes jeg kan også fåes større.

Kasserne er ved siden af men koster kun 11kr pr kasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.