Fatter ikke en s......!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

MarleneH

Hejsa.. jeg har lige et spørgsmål ... Jeg forstår virkelig ikke en disse af når folk skriver på 14. dagen 16. dagen o.s.v.!! jeg er 6 uger henne i dag, hvad dag er jeg så på??? syns det er vildt forvirrende

Dumme mig ..

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Mener du 6+? Hvis du er 6 uger henne i dag så er du 6+0. Det betyder 6 hele uger og 0 dage. Jeg er 16+3, så jeg er 16 hele uger og 3 dage (i 17. uge) Ellers ved jeg ikke hvad du mener

Anmeld

24. januar 2010

oo

jeg tænker også, at du har fået blandet cyklus snak og graviditets snak sammen ... 14. dagen osv er noget vi bruger til at udregne ÆL og menstruation og ikke mindst testdag INDEN graviditet og de ting Jeanne skriver bruges EFTER graviditet.

nu er du gravid, så skal du ikke længere bruge 14. dagen osv til noget

Anmeld

24. januar 2010

Bavianis

Jeg tror folk snakker om deres cyklus, altså inden de bliver gravide:-) Der holder mange jo f.eks styr på hvilken dag i deres cyklus de har ægløsning etc.

Anmeld

24. januar 2010

MarleneH skriver:

Hejsa.. jeg har lige et spørgsmål ... Jeg forstår virkelig ikke en disse af når folk skriver på 14. dagen 16. dagen o.s.v.!! jeg er 6 uger henne i dag, hvad dag er jeg så på??? syns det er vildt forvirrende

Dumme mig ..

Knus Marlene

Hejsa!

Ved ik om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, men lige når du logger ind her, så står der oppe i venstre hjørne, med sort, hvor langt du er henne! Fx. er jeg i uge 26 nu, men helt præcist 25+4 altså  25 uger og 4 dage, som så er i uge 26!!  Ved ik om det var det du mente, men sådan læste jeg det!!

Stine 25+4

Anmeld

25. januar 2010

MarleneH

jamen det er jeg helt med på, altså det med ugerne  Nok bare mig der har misforstået det så.. Var nemlig inde og tjekke den hgc tabel... og der stod nemlig dage, faktis helt op til 46 dage mener jeg.. hmmm..

knus Marlene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.