luca hugger rosiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Milka

og lidt andet fra i dag hvor pigerne fylder 11 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Skouboe

LOL - hun er meeeget diskret den lille slyngel. Og gåvognen er et hit ser jeg - det er den også her. Den med musik i altså. Den anden er ikke så underholdende.

Anmeld

24. januar 2010

Milka

ja der bliver gået frem og tilbage og frem og tilbage og frem og tilbage og frem og tilbage ku godt bruge en lidt længere kørebane!

Anmeld

24. januar 2010

Skouboe

Du er altid velkommen til at komme og benytte vores - Freja har ikke helt lært at styre endnu, men med lidt hjælp ræser hun rundt om bordet og hele vejen frem og tilbage i stuen.

Når hun altså ikke døjer med tænder - hun græd fra 19.30 eller deromkring til kl 4 i morges, på trods af at vi prøvede hvad som helst. Hun græd bare ulykkeligt...

Til sidst faldt hun i søvn med fødderne på min mave og hovedet gemt ind mod min hals - hun har sparket mig så meget i maven at jeg er VILDT øm i dag. Jeg håber ikke det har gjort noget...

Anmeld

24. januar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

Tillykke med dagen til dine to dejlige bøtter, vildt at tænke på om en md er de 1år

Anmeld

24. januar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Du er altid velkommen til at komme og benytte vores - Freja har ikke helt lært at styre endnu, men med lidt hjælp ræser hun rundt om bordet og hele vejen frem og tilbage i stuen.

Når hun altså ikke døjer med tænder - hun græd fra 19.30 eller deromkring til kl 4 i morges, på trods af at vi prøvede hvad som helst. Hun græd bare ulykkeligt...

Til sidst faldt hun i søvn med fødderne på min mave og hovedet gemt ind mod min hals - hun har sparket mig så meget i maven at jeg er VILDT øm i dag. Jeg håber ikke det har gjort noget...

jeg håber inderligt freja snart får det bedre, små mennesker må bare ikke have så ondt

er du public, pernille, hvis du forstår?

Anmeld

24. januar 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Tillykke med dagen til dine to dejlige bøtter, vildt at tænke på om en md er de 1år

mange tak  var ved at sætte dem til salg på facebook igen men tænkte det var lidt synd når de nu har fødselsdag og alt det der 

Anmeld

24. januar 2010

anna-jonas

Sikke en bandit hun er...............og så endda, mens hun stadig selv har nogle.

Anmeld

24. januar 2010

Skouboe

Jeg tror bare jeg er øm - sikkert nogle ligamenter eller noget der er blevet sparket til 117 gange af min lille ulykkelige pige.

Ellers virker alt okay - vi var ved lægen i tirsdags og alt så rigtigt fint ud - jeg vil sige det er gode odds )

Anmeld

24. januar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Iiih altså hvor er de kære.

Luca er hurtig hva'... Det er jo med at score nogle rosiner mens man har chancen, ikk'!?

Hvor er Lilja altså osse bare kær, hvor hun siddet og titter frem bag dørkarmen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.