Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor tit og hvor længe hikker jeres maver?
Jeg synes nogle gange at lillepigen hikker i laaaang tid, og tænker om det er normalt? Altså sidst varede det ca 20 min. - Og tror at hun får hikke ca 1 gang om dagen.
Laura
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LauraLW skriver: Hvor tit og hvor længe hikker jeres maver? Jeg synes nogle gange at lillepigen hikker i laaaang tid, og tænker om det er normalt? Altså sidst varede det ca 20 min. - Og tror at hun får hikke ca 1 gang om dagen. Laura
Ca det samme her, nogle dage har han hikke op til tre gange om dagen
Christina
32+6
mine har altid hikket rigtigt meget, og gerne flere gange om dagen
Min hikker også meget, og det er oftest, når jeg skal sove, men jeg har nu ikke prøvet at tage tid på det. Det lyder nu meget normalt synes jeg
Min mave hikker nogle dage HELE dagen Så hopper det hele derudaf, og knægten sparker løs (har stor forståelse for hvis han finder det irriterende)...øjjj, det kan være svært at koncentrere sig på arbejde når det står på.
Min mave hikkede også i timevis - og lillepigen fortsatte med det da hun kom ud. Ikke i samme grad, men hun hikker stadig relativt meget.
vores lillemand, hikker oss op til 3-4gange om dagen og oss ret længe a gangen det er vist meget normalt
Jeps, min søn hikker 1-2 gange gange om dagen. Det varer vel omkring 20 min. vil jeg tro - jeg vidste faktisk ikke det var så normalt De øver sig vel i at drikke
Under min graviditet hikkede Liva meget, og også tit meget længe.. Og nu bliver hun 12 uger på onsdag og hikker stadigvæk
baby2010 skriver: Jeps, min søn hikker 1-2 gange gange om dagen. Det varer vel omkring 20 min. vil jeg tro - jeg vidste faktisk ikke det var så normalt De øver sig vel i at drikke
Hvornår sker det, at man kan mærke at baby i maven har hikke? Jeg er 29+0 idag og glæææder mig til at kunne mærke det??
Har følt det på min gravide venindes mave da hun ventede sig og syntes det var SÅ sjovt Så glæder mig til selv at prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128