hik hik hik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

LauraLW

Hvor tit og hvor længe hikker jeres maver?

Jeg synes nogle gange at lillepigen hikker i laaaang tid, og tænker om det er normalt? Altså sidst varede det ca 20 min. - Og tror at hun får hikke ca 1 gang om dagen.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Hvor tit og hvor længe hikker jeres maver?

Jeg synes nogle gange at lillepigen hikker i laaaang tid, og tænker om det er normalt? Altså sidst varede det ca 20 min. - Og tror at hun får hikke ca 1 gang om dagen.

Laura

Ca det samme her, nogle dage har han hikke op til tre gange om dagen

Christina

32+6

Anmeld

24. januar 2010

Lone Jakobsen

mine har altid hikket rigtigt meget, og gerne flere gange om dagen

Anmeld

24. januar 2010

Dictes mor

Min hikker også meget, og det er oftest, når jeg skal sove, men jeg har nu ikke prøvet at tage tid på det. Det lyder nu meget normalt synes jeg

Anmeld

24. januar 2010

Lise

Min mave hikker nogle dage HELE dagen  Så hopper det hele derudaf, og knægten sparker løs (har stor forståelse for hvis han finder det irriterende)...øjjj, det kan være svært at koncentrere sig på arbejde når det står på.

Anmeld

24. januar 2010

Skouboe

Min mave hikkede også i timevis - og lillepigen fortsatte med det da hun kom ud. Ikke i samme grad, men hun hikker stadig relativt meget.

Anmeld

24. januar 2010

luckas-mor

vores lillemand, hikker oss op til 3-4gange om dagen og oss ret længe a gangen det er vist meget normalt

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Jeps, min søn hikker 1-2 gange gange om dagen. Det varer vel omkring 20 min. vil jeg tro - jeg vidste faktisk ikke det var så normalt  De øver sig vel i at drikke 

Anmeld

24. januar 2010

Livas mor

Under min graviditet hikkede Liva meget, og også tit meget længe.. Og nu bliver hun 12 uger på onsdag og hikker stadigvæk

Anmeld

24. januar 2010

Snuffler25

baby2010 skriver:

Jeps, min søn hikker 1-2 gange gange om dagen. Det varer vel omkring 20 min. vil jeg tro - jeg vidste faktisk ikke det var så normalt  De øver sig vel i at drikke 

Hvornår sker det, at man kan mærke at baby i maven har hikke? Jeg er 29+0 idag og glæææder mig til at kunne mærke det??

Har følt det på min gravide venindes mave da hun ventede sig og syntes det var SÅ sjovt Så glæder mig til selv at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.